Ga naar inhoud


Smartwi op M7 801, kansloos of niet


Ga naar oplossing Opgelost door muppet,

Aanbevolen berichten

Sta op het punt een nieuwe M7 sat801 terug te sturen omdat smartwi er niet op werkt. Op zich niet erg, alles nog in de doos. Had slecht onderzoek gedaan.

 

Toch zag in ergens op totaaltv dat het wel moet werken, daarom mijn vraag:

 

Werkt smartwi op de m7 801 of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 na laatste alinea van de review volgens mij:

 

"Er zijn op het internet meldingen te vinden dat de geprogrammeerde client-smartcard niet zou werken met bepaalde oudere decoders. Alle door ons gebruikte decoders – waaronder ook de nieuwe M7 SAT801 HD-satellietontvanger van CanalDigitaal en TV Vlaanderen – werkten echter zonder problemen. Om voor aankoop toch zekerheid te hebben, adviseren we de koper om de verkopende partij vooraf te vragen of de SmartWi II werkt in combinatie met de door u gebruikte decoders. Mocht men dit niet met zekerheid kunnen stellen, dan raden we u aan om vooraf goede afspraken te maken over het terugbrengen van het gekochte artikel. "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inderdaad over de SmartWi II. Ik heb de SmartWi I en die wordt door de M7 SAT801 niet herkent. Maar dan nog is het op dit moment nog geen garantie dat de SmartWi II werkt want de test is al weer 3 jaar oud en in die tussentijd is er al weer flink wat veranderd. Dus de SmartWi II eerst uittesten voordat je hem koopt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...