Ga naar inhoud


Ontvang niet alle zenders in basispakket en geen zenders astra3


FransBlom

Aanbevolen berichten

Ik vind 4 zaken merkwaardig of onvoldoende.

64 cm,is wat krap.

Wat moet die verdeler doen?Aan een lnb,van M7,moet die rechtstreeks naar ontvanger.

Verkeerde schotelafstelling.

Verkeerde instellingen in de ontvanger.

 

aan punt 1 is weinig iets aan te doen.

punt 2,haal die verdeler of wat het ook mag zijn,eruit en verbind de kabels rechtstreeks van lnb naar ontvanger.

Punt 3,is nogal wat oefening nodig,ik ben er ook een tijd mee bezig geweest,voor enkel a1 en a3. Kijk eventueel of er voldoende vrij zicht is,dat er niks in de weg staat.

punt 4, ergens zal je disecq instellingen vinden.Die zal je juist moeten instellen,maar zou me moeten verdiepen in de ontvanger hoe het moet.

Als alle punten (behalve 1 is moeilijk) opgelost zijn,dan moet je signaal hebben.

Indien je geen hd ontvangt,dan kan de reden zijn,dat je niet het juiste abonnement hebt.

Indien jij het beheer hebt van mijn canal digitaal,zou je dit daar moeten terugvinden.Indien niet,is de persoon,van het nederlands adres je eerste aanspreekpunt.

Dan pas,kan je verder zoeken waarom,geen Hd mogelijk is,en let ook op de wijzigingen die zijn uitgevoerd bij CD,zie andere berichten.

Mogelijks,heeft je kaart de verkeerde rechten,en dat kan opgelost zijn door een heractivatie,maar zorg eerst voor voldoende signaal.
Indien,bovenstaande alles correct is en je wilt hd zenders hebben die je niet kan zien,dan kan het zijn,dat je,je abonnement moet aanpassen,en bijbetalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...