Ga naar inhoud


DM800 1st editie remote doet raar


aardbeì

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

 

DM800, 't ding staat al jaren in de huidige setting, er zijn geen lichtomstandigheden verandert, ook is er geen Ambilight TV in huis o.i.d.

Sinds gisteravond, van het ene op het andere moment, begint de DM voor zichzelf als ik een commando via de AB geef, pijltje omhoog? goed joh, dan ga je nu naar kanaal 1, pijltje omlaag? vooruit 6 kanalen omlaag, OK knop ja hoor, selecteer een zender aan het eind van het boeket Volume + > doe óf volume + óf ga 1 of meerdere kanalen omlaag

 

Het vreemde is, als ik zo ongeveer voor de DM sta met de AB, doet ie het wel goed. Ik heb deze AB getest tegen een andere DM, dat gaat wel goed. Ook heb ik 2 andere AB's getest met de DM800, allen knudde

 

Ik heb de DM ook al geflashed, resultaat 0

 

Kortom, er is kennelijk iets misgegaan in de DM, alleen wat? Bruikbaar is ie zo in ieder geval niet...

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Mojo, helaas, net zo brak

 

@Martje, 't oogje, daar had ik niet aan gedacht had al wel voeding gewisseld met een dm600 voeding en de elco's goed bekeken maar die zien er goed uit. Nieuw oogje besteld, een TSOP4138, maar eens kijken of dat het oplost, thanks!

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...