Ga naar inhoud


RTLZ en SBS9 mogelijk niet bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wanneer zal de "NPO versus Commerciële zenders soap" ophouden ?

 

Voer jullie gelul toch via PMs of een andere weg en laat de rest van ons on-topic blijven.

  • Like 2

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer zal de "NPO versus Commerciële zenders soap" ophouden ?

 

Voer jullie gelul toch via PMs of een andere weg en laat de rest van ons on-topic blijven.

 

Wij zijn niet blind hoor.

 

Je hoort ook veel over verruwing van de taal en normen en waarden, daar doe jij goed aan mee.

 

Moet dat? nee, een beetje fatsoen mag ook wel.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De propaganda voor NPO had niks met het topic te maken en die bleef maar doorgaan niettegenstaande meerdere verzoeken om ermee te te stoppen.

 

Misschien niet blind maar toch een beetje hardleers dan?

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In plaats van op zere tenen trappen had je ook gewoon de "waarschuw ons!" link kunnen klikken. Dit draadje ging over RTLZ en SBS9 wellicht niet bij Canal Digitaal, en inderdaad niet over het wel en wee van de NPO. Ook in off-topic is het de bedoeling om bij de originele vraag te blijven. Dus nogmaals het verzoek om bij dat topic te blijven!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat anderen die zenders wel graag willen zien (of hebben voor de heb) vind ik prima.

Maar dat ik er aan mee moet betalen vind ik minder............

 

Ik snap best dat als er een zenderkeuze pakket mogelijkheid komt dat de abonnee prijs iets duurder wordt (in verhouding).

Nu worden alle provider kosten verdeeld over alle zenders van bijvoorbeeld het basis hd pakket.

Als ik nu alleen NPO1,2,3 , NGC HD, Discorvery HD, History HD afneem blijft de provider met kosten zitten.

Gevolg is dat ik dus, in verhouding, meer moet gaan betalen voor die 6 zenders (voorbeeld).

Dat vind ik prima!

Het gaat mij om de keuze mogelijkheid die ik nu niet heb.

Het gaat me ook over het feit dat ik nu meebetaal aan zenders die ik het niet waard vind.

De zenders SBS9 en RTLZ vallen voor mij onder het laatste.

aangepast door Michel
ON-TOPIC blijven a.u.b.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo denk ik er ook over.
Ik zou al genoeg hebben aan NPO 1, 2 en 3 in HD en de thema kanalen.
Daarbij ook VRT één en Canvas in HD met Ketnet.
 
Gelukkig zijn de meeste andere zenders FTA, zoals ARD/ZDF, met thama en "die Dritten" kanalen.
Voeg daar het gratis 3sat en Arte HD bij en ik ben tevreden.
Helaas, hier geen mogelijkheid om BBC te ontvangen.

aangepast door Michel
ON TOPIC blijven, laatste waarschuwing!

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar jij genoeg aan hebt interesseert niemand, zeker niet in dit draadje.

 

Persoonlijk vind ik dat SBS9 nog steeds niet beschikbaar is bij CanalDigitaal. Dat streampje van gemiddeld zo'n 1,5 Mb/s is niet om aan te zien, dat hadden ze net zo goed weg mogen laten want daar ga ik niet naar kijken. Transpondervervuiling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...