Ga naar inhoud


RTLZ en SBS9 mogelijk niet bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

En dan denken velen hier dat de NPO duur is.

Sommigen denken echt dat je gratis!! kijkt naar de commerciëlen en zijn niet te overtuigen dat het tegendeel waar is.

Laat iedereen nu eens gewoon kijken wat hij of ze wil zonder de hele tijd de NPO de hemel in te prijzen ..We weten nu wel van een paar mensen dat alleen de NPO zaligmakend is en de rest in rommel..laat mij lekker kijken naar wat ik wil..noemen ze vrijheid.. democratie ook wel  ;-)

  • Like 1

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Volgens mij gaat er nog steeds een vermogen aan belastinggeld naar de NPO, en helemaal niets naar de commerciëlen.

Je betaalt nog steeds kijk en luisterbijdrage in Nederland.

Na het afschaffen van het directe kijk en luistergeld heeft men de 1e schaal van de loonbelasting met 1,1 % verhoogd en zou dit geld ten goede komen van de omroepen.

Je betaalt op dit moment nog steeds die verhoging, alleen gaat nu een deel van de opbrengst niet meer naar de omroepen maar naar de algemene middelen.

 

De belastingdienst is slechts incasso bureau voor het omroepgeld.

Er gaat dus geen vermogen aan belastinggeld naar de omroepen.

 

Nu weer terug on-topic, rtlz en sbs9 mogelijk niet bij canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat er nog steeds een vermogen aan belastinggeld naar de NPO, en helemaal niets naar de commerciëlen.

 

Een VERMOGEN??, lees eens wat meer de krant of kijk naar actuliteiten uitzendingen.

Om het op te zoeken gaat mij te ver, maar het zit al dik onder de €500.000 per jaar.

Wat het kabinet met jouw belastingen doet, is schandalig, want je betaald een bepaald percentage en daarvan gaat EERST DE HELFT de schatkist in.

De NPO krijgt de andere helft, net als bij de wegenbelasting, dat gaat ook niet allemaal naar nieuwe of onderhoud  van wegen.

 

En de commerciëlen krijgen geld binnen via reclame, die jij weer betaalt in elk product dat jij koopt.

Niks is gratis hoor.

Dat er bij de commerciëlen genoeg geld binnenkomt, zie je wel aan het feit dat er iedere keer zenders bijkomen,

anders zouden ze dit niet doen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want wat ik me afvraag:

 

Blijft deze zender open met het vervangende settop pakket ( het nieuwe basis light HD pakket) ??

Vooralsnog blijft 't zwart bij het HD light pakket. Maar ook Fox zat er al niet in.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier werkt het gewoon weer een zender  erbij met de zelfde zooi

maar dan op andere tijden leuk als je wisselende  werk tijden hebt

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is dit best een leuk topic.

Nu is er een zender bijgekomen voor nederland en dan lopen veel mensen te zeuren dat er weer zo'n bagger zender bijkomt.

En als deze zender niet door cds zou worden doorgegeven dan was het ook weer niet goed en was cds de gebeten hond.

Heerlijk zo'n topic.

 

Edje

 

Ps wij kijken ook zelden naar sbs6 en sbs9 zal net zo vaak aanstaan

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hebben ze het wekelijkse kijkcijfer getal overtroffen, 49000!! mensen hebben gekeken.

Het NOS Journaal, dat meestal bovenaan staat, mag wel gaan oppassen, dit wordt een geduchte concurrent.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...