Ga naar inhoud


Custom Rom.Wat is momenteel de beste Custom Rom HTC OneX?


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik heb een HTC OneX  met daarop CM 10.2.1 Release, maar ik vind hiervan dat wifi slecht ontvangt. neem ik CM11 KitKat 4.4.3 dan kost dit veel energie voor de batterij.Al met al waar is de ballans te vinden?

De originele HTC 4.2.2 is erg kaal maar wel weer snel. Android_Revolution_HD-One_X_33.1 is ook goed maar bied weinig meer als het origineel en is ook Android 4.2.2.

Welke raden jullie mij aan? met als optie 1 goede gps lock, 2 goede wiffi, 3 lange levensduur batterij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Gewoon bij CM blijven. Als je een stock CM installeert zou alles goed moeten werken. Ga je voor een "unofficial" CM versie dan is het inderdaad afwachten.

Mijn ervaring is dat CM een van de lichtste rom's is die er zijn. Geen onnodige flauwekul.

 

Ben je ontevreden met je wifi, probeer eens een andere radio te flashen. Op XDA staat er genoeg over geschreven voor HTC.

Batterij is altijd een zwak punt van HTC geweest. Zoveel mogelijk "zut" zoals wifi uit en natuurlijk weinig of geen programma's op de achtergrond laten draaien. En het kan zijn dat je accu helemaal niet leeg is direct na het flashen. De accu moet een aantal malen helemaal van vol naar leeg zijn geweest voordat de indicatie op je beeldscherm ook maar een beetje klopt.

GPS lock is afhankelijk van de assist. Als de lock eenmaal een feit is en je "hangt" aan je wifi thuisnetwerk dan zou de volgende keer de lock veel sneller moeten gaan. De assist weet immers waar je bent doordat je aan je thuisnetwerk hangt.

 

Draai zelf CM12 nightlies op een Bacon.

 

geluk,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...