Ga naar inhoud


Canal Digitaal doet maar.


Emekli

Aanbevolen berichten

Per 1 nov gaat iedereen die een basis pakket had over naar een light pakket voor 3 euro meer.

 

Heb je nu geen beeld op alle HD zenders uit het light pakket? Anders even bellen met canaldigitaal.

 

Die informatie over dat iedereen over gaat naar en light pakket is wel weer vreemd te noemen, omdat er in mijn canaldigitaal nu opeens 2 pakketten staan vermeld.

 

 

"Per 1 November...", nou dat is het dus al lang geweest, maar op hun site wordt er niet over gerept.

Ze hebben 3 pakketten en die vind je hier:

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

Ook een aanbieding voor Mezzo HD!!, terwijl dat zij dit doorgegeven in SD.

 

En dan zegt Tonski het volgende; "zo ook diverse andere kritiek die je CDs verwijt."

 

Nou er is genoeg fout bij CD waar over je kunt klagen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Michel, dit staat onderaan op de site:

privacyverklaring
Satellietforum is een website van SatelliteMagazine V.O.F. SatelliteMagazine V.O.F. wordt hier verder genoemd als "eigenaar”.

.......
 

aangepast door Michel
overbodige informatie verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het light pakket wordt niet genoemd op de site van CD.

 

Ik ga er vanuit dat ze dit wel verplicht zijn te vermelden met de daarbij horende zenders.

 

Na 1 nov zou het 3 maanden gratis HD pakket weer komen te vervallen en blijven de HD zenders uit het Light pakket.

 

7 zenders zouden dan weer op zwart gaan, maar nee bij mij maar 4.

3 zenders gingen niet op zwart nl. History HD, Nat Geo Wild HD, Ketnet, vreemd want deze 3 horen bij het HD pakket.

 

Vandaag gingen NPO Politiek/NPO Best, en NPO Doc bij mij op zwart, deze hebben nooit deel uitgemaakt van mijn basis pakket.

 

En vandaag was er weer beeld op NGC HD, deze zender zou deel uit gaan maken van het HD pakket, waarom heb ik dan nu weer beeld? Deze ging op 1 nov op zwart, nu dus weer beeld.

 

En ook heb ik sinds vandaag beeld op de zender 13th Street, deze hoort in het familie pakket thuis, erg vreemd wat cd doet.

 

Welke zenders maken nu deel uit van het HD light pakket???

 

Is NGC HD nu weer toegevoegd aan het light pakket?????

Is 13th Street toegevoegd aan het basis pakket???? joost mag het weten.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Michel, dit staat onderaan op de site:

 

privacyverklaring

Satellietforum is een website van SatelliteMagazine V.O.F. SatelliteMagazine V.O.F. wordt hier verder genoemd als "eigenaar”.

 

 

Klinkt leuk, maar het domein is overduidelijk bewezen eigendom van m7 en daarmee zijn die ook de 'touwtrekkers'.

Die zullen dan op hun beurt het bedrijfje van de 3 musketiers ingehuurd hebben om het forum naar de hand van CanalDigitaal te zetten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NPO themazenders hebben volgens mij nooit deel uitgemaakt van het HD pakket, er zijn wel meer meldingen dat de NPO themazenders te ontvangen waren met zowel de FTV kaarten als STB kaarten. Kennelijk hebben ze dat gecorrigeerd.

 

Klopt, NPO Politiek/Best was al bijna twee jaar open op elke kaart, sinds Serious Request in 2012. Daarna waren ze vergeten om de zender weer terug te zetten naar een ander pakket. 

 

NPO Docu was de laatste vier/vijf maanden ook open op elke kaart.

 

Het "feest" is nu voorbij. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het light pakket wordt niet genoemd op de site van CD.

 

Ik ga er vanuit dat ze dit wel verplicht zijn te vermelden met de daarbij horende zenders.

 

Na 1 nov zou het 3 maanden gratis HD pakket weer komen te vervallen en blijven de HD zenders uit het Light pakket.

 

7 zenders zouden dan weer op zwart gaan, maar nee bij mij maar 4.

3 zenders gingen niet op zwart nl. History HD, Nat Geo Wild HD, Ketnet, vreemd want deze 3 horen bij het HD pakket.

 

Vandaag gingen NPO Politiek/NPO Best, en NPO Doc bij mij op zwart, deze hebben nooit deel uitgemaakt van mijn basis pakket.

 

En vandaag was er weer beeld op NGC HD, deze zender zou deel uit gaan maken van het HD pakket, waarom heb ik dan nu weer beeld? Deze ging op 1 nov op zwart, nu dus weer beeld.

 

En ook heb ik sinds vandaag beeld op de zender 13th Street, deze hoort in het familie pakket thuis, erg vreemd wat cd doet.

 

Welke zenders maken nu deel uit van het HD light pakket???

 

Is NGC HD nu weer toegevoegd aan het light pakket?????

Is 13th Street toegevoegd aan het basis pakket???? joost mag het weten.

 

Het HD Light pakket is een andere naam voor het HD Actie-pakket. 

Het staat wel op de site van CanalDigitaal, maar het is wel heel erg goed verstopt:

 

Sinds een paar maanden heb ik zelf ook dit goedkope pakket.

NGC HD is geen onderdeel van het HD Light-pakket. 

Welke zenders wel? Kijk zelf maar.....

 

http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken/

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat het HD light pakket het zelfde is als het HD actie pakket.

 

Neem alleen al Disney channel deze zit in het basis pakket.

 

Op klachtenkompas schreef CD dit over de zenders van het light pakket:

 

https://www.klachtenkompas.nl/canaldigitaal/meer-betalen-maar-er-wordt-niet-vermeld-waarvoor

 

Later kwam Canvas HD er nog bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt leuk, maar het domein is overduidelijk bewezen eigendom van m7 en daarmee zijn die ook de 'touwtrekkers'.

Die zullen dan op hun beurt het bedrijfje van de 3 musketiers ingehuurd hebben om het forum naar de hand van CanalDigitaal te zetten.

 

 

En waar zijn de bewijzen van deze redenering?.

Ben je naar de Kamer van Koophandel in NL of Luxemburg geweest om maar iets te noemen?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ze staat ingeschreven op exact hetzelfde adres en daarvoor was de registrant ook gewoon canaldigitaal. Bewijzen genoeg lijkt mij.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat het HD light pakket het zelfde is als het HD actie pakket.

 

Neem alleen al Disney channel deze zit in het basis pakket.

 

Op klachtenkompas schreef CD dit over de zenders van het light pakket:

 

https://www.klachtenkompas.nl/canaldigitaal/meer-betalen-maar-er-wordt-niet-vermeld-waarvoor

 

Later kwam Canvas HD er nog bij.

 

Ik weet eigenlijk wel zeker dat het HD Light Pakket hetzelfde is als het HD actie pakket.

Want : De team HD Light Pakket staat namelijk op mijn nota. 

 

Op het klachtenkompas wordt door CanalDigitaal niet gesproken over het HD Light Pakket , maar over het Basis HD Pakket. 

Dit is een ander pakket, want bv Eurosport HD en Veronica HD zie ik niet staan in het lijstje.

 

Het HD Light Pakket/HD Aktie pakket bestaat sinds de toevoeging van Canvas HD en Ketnetop12 uit zeventien zenders.

 

 

Edit 16.02 : Volgens mij ben ik eruit 

Basis Pakket + HD Light Pakket = Basis HD Pakket 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben jij degene die hier een vraag stelt, omdat je het niet snapt.

Maar als je dan niets wil aannemen, kom je niet verder.  

Mijn uitleg lijkt me duidelijk, ik ga verder niet meer reageren.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben jij degene die hier een vraag stelt, omdat je het niet snapt.

Maar als je dan niets wil aannemen, kom je niet verder.  

Mijn uitleg lijkt me duidelijk, ik ga verder niet meer reageren.

Ik ga dit zeker niet aannemen, omdat jij het verhaal van cd van klachtenkompas al niet begrijpt.

 

CD deelt daar mee welke zenders er in het light pakket zitten, daar heb ik ook om gevraagt, en ze delen nog mee dat als je het volledige HD pakket wilt ontvangen er nog zenders bij komen.

 

Dus je hebt echt een lees probleem.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...