Ga naar inhoud


Zoek oplossing voor geluidsprobleem op laptop ibm na windows update.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb altijd met vol tevredenheid mijn ibm thinkpad laptop gebruikt met windows 8.0.

Op gegeven moment, is er een update van windows (denk ik) binnen gekomen, en mijn geluid doet het niet meer.

Ik heb al opnieuw geprobeerd de geluidsdrivers te herinstalleren, helaas het mag niet baten.

Ik heb dan ook nergens een foutmelding een geel uitroepteken e.d.

Als ik een geluid afspeel, dan toont hij dus ook dat hij geluid afspeelt, echter ik hoor niks.

ik heb de luidsprekers van de laptop, de audio uitgangen van laptop en docking station geprobeerd, echter geluid komt er niet bij.

Ik heb het tijdelijk opgelost met een externe geluid usb stick, echter na enkele dagen, krijg ik ook een foutmelding, waardoor ik nu langs geen kanten geluid krijg.

Ik heb al cccleaner, malware bytes laten scannen, om een eventueel probleem te kunnen opsporen, helaas zonder succes.

Wie kan mij verder tips geven, om dit op te lossen. Misschien is het wel een oplossing formatteren en opnieuw beginnen, maar daar leer je niks bij, en de kans bestaat er misschien, dat bij een bepaalde windows update, ik weer hetzelfde krijg.

alvast bedankt.

post-40019-0-96395400-1415645451.jpg

post-40019-0-26331400-1415645465_thumb.jpg

post-40019-0-50606800-1415645476.jpg

post-40019-0-81845600-1415645520.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom update je niet naar 8.1? Zo te zien heb je wel meer problemen. USB werkt niet, geluid werkt niet, eterhenet controller heeft een probleem?

 

Misschien zijn je speakers wel kapot? Heb je externe speakers geprobeerd?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.

Omdat ik zag op de site, dat er zo goed of geen drivers waren voor windows 8.1 en veel meer voor windows 7, heb ik dan uiteindelijk na het nemen van een backup windows 7 geinstaleerd.

Ik ondervind nu wel een trager internet. Of dit nu toeval is of niet, dat weet ik niet.

We zitten hier met een gedeeld internet onder diverse personen, en weet ook niet of er momenteel veel opzitten. Via de kabel wilt dat wel nog eens veel schommelen van moment tot moment.

Er staat nog niet veel op de computer, dus ja, ik weet het niet.

één ding is opgelost, ik heb nu toch weer geluid.

post-40019-0-30845900-1415915081.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...