Ga naar inhoud


Canaldigitaal kaart opzeggen, maar kaart is kwijt?


duske
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

 

Ik heb even een vraag Ik wil mijn C+ kaart opzeggen want die gebruik ik al meer dan een jaar niet meer. Ik kan de kaart ook niet meer vinden. Ik heb het opzegformulier van hier gedownload maar daar staat op dat je het smartcard nummer moet opgeven  Hoe moet ik nu handelen Kan iemand mij daar een oplossing voor geven

 

Bedankt

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Beetje flauw Sprietje ;)

 

Het mogelijk duidelijk zijn dat hij CanalDigitaal bedoeld en dat heb ik (al lang voor jouw reactie) in de titel van het bericht gecorrigeerd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat opzegformulier is voor CanalDigitaal, niet voor Canal +.

Het kaartnummer kun je vinden als je inlogt op Mijn CanalDigitaal.

Anders even bellen.

 

Hoi Sprietje Ik heb gekeken maar kan het niet vinden Onder welke noemer zou dat staan Het kontrakt is heeeeel lang geleden aangegaan is nog een zwarte kaart en het formulier heb ik ook niet meer Het is natuurlijk lullig om ze te bellen en te vragen naar het kaart nummer

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal je nog voor een abo op deze kaart???

 

Je kunt ook inloggen bij je bank en de laatste afschrijving bekijken daar staat je abo nr bij.

 

Dan bel je cd en geef je het abo nr door en weten zij wel wat verder te doen en welk nr je kaart heeft.

 

In Email's van cd staat ook vaak jou klantnr.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij elke afschrijving die CanalDigitaal doet, staat het abonneenummer bij. Met dat nummer kun je inloggen op Mijn CanalDigitaal. Heb je nog nooit ingelogd op Mijn CanalDigitaal, dan zul je eerst wat inloggegevens moeten maken.
Is dat gelukt?
Dan zie je daar staan welk abonnement je hebt en op welk kaartnummer. Heb je eventueel extra kaarten, dan staat dat er ook bij.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste duske

 

Een zwarte kaart betekend dat je hooguit het Set Top Box pakket kan hebben op deze oude seca2 kaart.

Was je overgeschakeld naar een hoger abonnement had je een oranje kaart gehad omdat je met de zwarte kaart geen hoger abonnement kon/kan afsluiten.

 

De gegevens van je abonnement vind je op het afschrift van je bank afschrijving.

Hier vind je het abonneenummer van 8 cijfers dat betrekking heeft op je abonnement.

Set Top Box word 1x per jaar afgeschreven dus dat wordt wel even zoeken voordat je de CanalDigitaal afschrijving hebt gevonden.

Heb je een internet rekening dan kan je een zoek opdracht geven CanalDigitaal of je zoekt op het bedrag 79,92 De prijs van het Set Top Box pakket.

Met het abonneenummer heeft CanalDigitaal voldoende gegevens om je abonnement of bij meerdere abonnementen je kaart(en) op te zeggen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betaal je nog voor een abo op deze kaart???

 

Je kunt ook inloggen bij je bank en de laatste afschrijving bekijken daar staat je abo nr bij.

 

Dan bel je cd en geef je het abo nr door en weten zij wel wat verder te doen en welk nr je kaart heeft.

 

In Email's van cd staat ook vaak jou klantnr.

Inderdaad, heb het ook eens opgezocht bij de bank maar in mijn mailverkeer staat het abo nummer maar in één mail. Nu ik denk dat het abonnement nummer  wel voldoende zal zijn. En misschien nog een tip voor "duske", best wat orde houden in uw papierwinkel, zo voorkom je nodeloze problemen en ook spaar je veel geld uit, want naar ik begrijp betaal je al een jaar abonnementsgeld zonder dat je nog kijkt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heb het ook eens opgezocht bij de bank maar in mijn mailverkeer staat het abo nummer maar in één mail. Nu ik denk dat het abonnement nummer  wel voldoende zal zijn. En misschien nog een tip voor "duske", best wat orde houden in uw papierwinkel, zo voorkom je nodeloze problemen en ook spaar je veel geld uit, want naar ik begrijp betaal je al een jaar abonnementsgeld zonder dat je nog kijkt. ;)

 

In elke nieuwsbrief die ik van CD ontvang via Email staat boven aan deze zin:

 

Vragen over deze e-mail? Gebruik dan ter referentie uw abonneenummer: xxxxxxxx

 

En in elke incasso die cd doet staat dit zelfde abonneenummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij elke afschrijving die CanalDigitaal doet, staat het abonneenummer bij. Met dat nummer kun je inloggen op Mijn CanalDigitaal. Heb je nog nooit ingelogd op Mijn CanalDigitaal, dan zul je eerst wat inloggegevens moeten maken.

Is dat gelukt?

Dan zie je daar staan welk abonnement je hebt en op welk kaartnummer. Heb je eventueel extra kaarten, dan staat dat er ook bij.

 

Hoi Sprietje Bedankt Ik heb het gevonden Is er een email adres waar ik de opzegging kan doorgeven ? Als het hier niet mag doorgegeven dan graag per berichtje of email

Bedankt voor je hulp

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen kan alleen telefonisch of schriftelijk met het formulier wat je hier van sat4all hebt kunnen downloaden. Opzeggen per e-mail kan dus niet.

 

ok bedankt voor je hulp

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je schriftelijk opzegt, is het verstandig dit aangetekend te doen. Doe je dat niet, dan moet je er niet van staan te kijken dat ze zeggen dat ze nooit een schriftelijke opzegging ontvangen hebben. Dat hebben veel andere mensen ook al meegemaakt.
De opzegtermijn is 1 maand.
Aangetekend kan ook naar het antwoordnummer van CanalDigitaal.

CanalDigitaal
Antwoordnummer 1100
1200 VB Hilversum

Het adres van CanalDigitaal is:
Jan van der Heydenstraat 38
1221 EJ Hilversum
zie: http://www.vacaturesbijxerox.nl/callcenter-job-hilversum/locatie-hilversum.html
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...