Ga naar inhoud


RTL8 HD niet meer actief met FamilyHD pakket


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Heb sinds een week geen beeld meer op RTL8 HD,alle andere zenders werken nog in HD en SD met de FamilyHD kaart.

zou er iets veranderd zijn of hebben nog mensen dit.

heb al een update aangevraagd via de site voor de kaart en de datums zijn deze:

 

0000 MANAGEMENT : 2015-02-22
006a CANAL DIGITAAL : 2015-02-22

 

denk normaal dat deze up to date zijn.

Is er iemand die raad weet??????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb sinds een week geen beeld meer op RTL8 HD,alle andere zenders werken nog in HD en SD met de FamilyHD kaart.

 

De transponder al opnieuw ingelezen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het probleem veroorzaakt word door de softcam. De kaart of CanalDigitaal zijn denk ik onschuldig in dit geval.

Vandaar mijn eerdere advies om de kaart te testen in een Tv Vlaanderen misbaksel als dit mogelijk is.

 

In welke decoder en welke softcam doet zich dit probleem voor, de handtekening va TS geeft er drie aan.?

 

DB8000S-C-T HD PVR met 1.5TB HDD,T90 met 8 lnb's.
TVV+HD,CD+HD,HD+ Duitsland.

Gigablue HD Quad Plus.

Minix Neo X5 mini.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Vandaar mijn eerdere advies om de kaart te testen in een Tv Vlaanderen misbaksel als dit mogelijk is."

 

 

Dat is hoog uit te doen als je in Vlaanderen woont, in het slechtste geval in een winkel, die TVV apparatuur verkoopt.

 

Als de feestdagen voorbij zijn, ga ik overstappen van STB/€5.-- HD, naar familiepakket van CD,

houd nu mijn hart al vast of dit 100% goed gaat.

 

Dan is het in ieder geval makkelijker, voor als het fout gaat, dat je in NL of Vlaanderen woont.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zo een BENL contract voor die kaart,moet alles via de verdeler doen die mijn kaart heeft bezorgt met de apparatuur.

 

Beste Emekli

 

digitaal kijker zit in België met zijn decoders en Nederlands CanalDigitaal abonnement. 

Vandaar mijn advies om de CanalDigitaal kaart in een TvVlaanderen gebakje te testen.

Die TvVlaanderen gebakjes zijn in België ruim voorhanden en schakelen automatisch om

naar CanalDigitaal als je er een CanalDigitaal kaart instopt in plaats van een TvVlaanderen kaart.

Het gebakje heeft overigens ook een type nummer te weten sat801. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Emekli

 

digitaal kijker zit in België met zijn decoders en Nederlands CanalDigitaal abonnement. 

Vandaar mijn advies om de CanalDigitaal kaart in een TvVlaanderen gebakje te testen.

Die TvVlaanderen gebakjes zijn in België ruim voorhanden en schakelen automatisch om

naar CanalDigitaal als je er een CanalDigitaal kaart instopt in plaats van een TvVlaanderen kaart.

Het gebakje heeft overigens ook een type nummer te weten sat801. ;)

 

Je doet nu net als of bijna elke Vlaming of Nederlander zo'n CD/TVV box heeft.

En dit in de 2 landen met de meeste bekabeling voor Radio/TV.

 

Velen hebben een open "Linux" ontvanger, dit vanwege de uitgebreidere mogenlijkheden, dus die CD boxjes heeft zeker niet iedereen.

 

Heb zelf 15 jaar in Antwerpen gewoond en heb veel familie in de regio (Wommelgem, Stabroek, Ranst en Nijlen).

Als zij dan bij mij komen, Turkije, dan vinden ze ontvangst via schotel prachtig.

Maar thuis blijven ze maar aan de kabel hangen en dit eigenljk alleen voor de internet aansluiting.

 

Resumé, in NL en Vlaanderen heeft maar een kleine minderheid een sat. ontvanger, en daarvan dan nog

heel weinig een CD box.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet nu net als of bijna elke Vlaming of Nederlander zo'n CD/TVV box heeft.

En dit in de 2 landen met de meeste bekabeling voor Radio/TV.

 

Velen hebben een open "Linux" ontvanger, dit vanwege de uitgebreidere mogenlijkheden, dus die CD boxjes heeft zeker niet iedereen.

 

Heb zelf 15 jaar in Antwerpen gewoond en heb veel familie in de regio (Wommelgem, Stabroek, Ranst en Nijlen).

Als zij dan bij mij komen, Turkije, dan vinden ze ontvangst via schotel prachtig.

Maar thuis blijven ze maar aan de kabel hangen en dit eigenljk alleen voor de internet aansluiting.

 

Resumé, in NL en Vlaanderen heeft maar een kleine minderheid een sat. ontvanger, en daarvan dan nog

heel weinig een CD box.

Bij een dealer zullen ze kaart wel testen, hier bij ons in Ieper ken ik op loopafstand al 2 dealers die TVV kaartjes verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...