Ga naar inhoud


Sat801 7m loopt vast.


bromsmurf

Aanbevolen berichten

Goeden dag en allemaal de beste wensen voor 2015!!!!

 

Ik heb een probleempje met mij Sat801, deze loopt elke keer vast als hij aan heeft gestaan.

Dan is er geen beeld meer maar op het kastje blijft het groene lampje branden en het laatste kanaal nummer blijft zichtbaar.

Dit is alleen weg te krijgen door het stoom er af te halen.

 

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen ?????

 

Mvg Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij een adapter van twee maanden oud is het onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.

Controleer de F connectors of er niet een heel dun draadje van de ommanteling sluiting maakt met de kern van de kabel.

Gebruik daarvoor een multimeter, of als je die niet hebt de F connectors demonteren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update van het probleem.

Het garantie verhaal ligt een beetje moeilijk, ik heb hem in Nederland gekocht maar woon in Bulgarije.

En ga voorlopig niet terug.

Ik heb het probleem weten te trasseren door alles los te koppelen en een voor een weer aan te sluiten.

Nu blijkt dat het probleem zich voor doet zodra ik de decoder op mijn reciever aansluit door middel van een hdmi kabel.

Heb de kabel al vervangen en ook een andere ingang geprobeerd maar het probleem blijft.

iemand enig idee wat daar aan te doen is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Rechtstreeks op je tv aansluiten?

 

Een vervangende decoder zal waarschijnlijk dezelfde problemen hebben.

Een comptabiliteitsprobleem met de HDMI aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem is opgelost.

Je schrijft dat je de M7 decoder aansluit op je reciever.

Over welk apparaat heb je het dan.? Andere gebruikers kunnen met deze wetenschap mogelijk hun voordeel doen.

 

Even een update van het probleem.

Ik heb het probleem weten te trasseren door alles los te koppelen en een voor een weer aan te sluiten.

Nu blijkt dat het probleem zich voor doet zodra ik de decoder op mijn reciever aansluit door middel van een hdmi kabel.

Heb de kabel al vervangen en ook een andere ingang geprobeerd maar het probleem blijft.

iemand enig idee wat daar aan te doen is???

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn M7 op een Marantz sr6004 aan gesloten.

Deze reciever heeft wel meer competabiliteitsproblemen, daar heet het dan "handshakeprobleem".

Nu deze rechtstreeks op de LG tv is aan gesloten hebben we ook beter beeld.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor het meedenken. TOP !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...