Ga naar inhoud


Stopzetten Basic Light abonnement TVV vanaf 1 februari


Theofrans

Aanbevolen berichten

buckfastenz: ik heb een identieke brief, dwz 2 zenders van sd naar HD en 1 € extra; ofwel lezen sommige mensen hun brief niet goed ofwel stuurt tvv verschillende brieven om mij onbekende redenen. Lijkt wat absurd maar niet geheel uit te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die brief kreeg mijn vader ook. Zijn huidig pakket met 1€ verhoogt en 2 (in mijn ogen) rotzooi zenders naar hd, maar als ik goed begrijp de npo in HD verdwijnen  :( . Ook een promotie prijs voor basic+.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze inderdaad het oude 'basispakket' eruit willen krijgen en die klanten naar 'basic' wil dwingen. Wij hadden vroeger ook dat basispakket maar ik heb dat ooit eens veranderd naar 'basic light'. We zullen het eind maart weten wat er juist zal gebeuren met de zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

NPO HD zit officeel niet in Basic Light maar deze zenders gaan wel open.

Trouwens hoelang zullen deze SD zenders nog te ontvangen zijn?

Mezzo en ik denk MotorsTV is een ander en spijtig verhaal want deze zaten in het oorspronkelijk 'basispakket'.

Anderzijds betwijfel ik het succes van de zoektocht naar een alternatief. €22,90 voor dit zenderaanbod ?

Telenet bv, van de een op de andere dag Mezzo, BBC3 en BBC4 weg uit het aanbod wegens verandering van de pakketten,

NPO zenders zijn niet HD, enkel BBC1 in HD,  .........  vul maar aan.

Misschien moeten we toch eens meer kijken wat wij extra ontvangen ten opzichte van de andere aanbieders ipv. andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hoef je helemaal geen pakket voor, en ze zijn ook geen meerwaarde voor TVV, FTA kan zonder ook maar iets te betalen aan abbo's, je plaats een degelijke installatie, en gaan met die banaan.

 

Ik bedoel dat ze die light paketten steeds meer onderuit halen, en de prijs dan ook nog eens oplsaan.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tripleboy: TV Vlaanderen is alleen van belang om het nieuws  en enkele prog op 1 te bekijken, nog wat canvas, veldrijden op 4, af en toe wat NPO en voor de rest wordt er heel veel FTA gekeken.

 

In de andere pakketten zit er wat mij betreft niks bij wat de meerprijs rechtvaardigd. Zo lang de light het bovenstaande mogelijk maakt, is dat voor mij voldoende.

Dreambox DM8000 HD PVR 1GB DVB-T tuner DVD-player

SAB 17/8 multiswitch

Inverto IDLB-QUTL24-MULTI-OPP LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd ook de brief gekregen ivm stopzetting basispakket en ook voorstel basic gekregen aan 14,90 gedurende eerste jaar en nadien 16,9 €. Toch eens vergelijken met basic Light.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over stopzetting van het basispakket wordt toch niet gesproken, tenzij er 2 brieven zijn.

 

Letterlijke tekst van mijn brief.

 

 


Geachte heer xxx,

 

Bij TV Vlaanderen zoeken we altijd naar manieren om uw kijkerervaring nog fijner te maken.

Want u verdient een optimaal zenderaanbod! Toch? Daarom hebben wij goed nieuws voor u! In het voorjaar van 2015 voegen wij

VIER HD en 2BE HD toe aan ons zender aanbod! Zo geniet u van al uw favoriete programma's op deze zenders in de beste beeld-

en geluidskwaliteit.

 

Om u de beste kijkervaring te garanderen, wijzigen we daarom onze tariefstructuur. Dit betekent dat u het Basic

Light-pakket vanaf nu krijgt voor €12,90 per maand. De prijs vindt u eenvoudig terug op uw eerste aanrekening of

domiciliëring voor de periode na 1 februari 2015. Om u te bedanken voor uw vertrouwen bieden wij u graag volgende

unieke aanbieding aan: kies nu voor Basic en u betaalt de eerste 3 maanden slechts €1 per maand meer.

 

Welke zenders krijgt u extra ................

 

 

Waar staat er nu geschreven dat Basic Light stopt? Waarom zou het voor x stoppen en voor y niet? Het enige dat ik hier lees is dat de prijs iets verhoogt en dat ze een aanbod doen voor een duurder pakket.

Dreambox DM8000 HD PVR 1GB DVB-T tuner DVD-player

SAB 17/8 multiswitch

Inverto IDLB-QUTL24-MULTI-OPP LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is er als voorwaarde dat er gedurende 1 of 2 jaar geen abo mag zijn. Het zou me verbazen dat dit bij TVV ook niet van toepassing is.

 

Dat probleem lijkt me oplosbaar.

Via een gezinslid of (als het adres bepalend is) een goede buur dan wel verre vriend.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@tripleboy: TV Vlaanderen is alleen van belang om het nieuws  en enkele prog op 1 te bekijken, nog wat canvas, veldrijden op 4, af en toe wat NPO en voor de rest wordt er heel veel FTA gekeken.

 

In de andere pakketten zit er wat mij betreft niks bij wat de meerprijs rechtvaardigt. Zo lang de light het bovenstaande mogelijk maakt, is dat voor mij voldoende. 

Dat is ieder zijn persoonlijke mening. Voor mij hebben basic en basic+ geen enkele meerwaarde. 

 

 

Voor mij heeft het Basic+ pakket van TV Vlaanderen juist als meerwaarde dat het alle drie via de satelliet beschikbare zenders met klassieke muziek/opera bevat, namelijk Mezzo, Brava HD en Unitel Classica HD.

Al blijf ik € 22 per maand een hoog bedrag vinden, bij geen enkele andere aanbieder ben ik deze combinatie nog tegengekomen (voor tips houd ik mij echter aanbevolen).

Al het andere wat TV Vlaanderen biedt zie ik als bonus.

 

Weliswaar is met feedhunten ook regelmatig iets te zien (kijk eens in de eerste kolom van de opera.startpagina.nl), maar dat blijft steeds een heel gedoe.

 

Zo zie je dat smaken verschillen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de zenderlijst dateert al van 1/12/2014

 

Die lijst is sinds gisteren beschikbaar voor installatie.

Inderdaad, heel slordig. Er staan veel zenders in die al zijn verdwenen, zoals de Poolse via Astra 1 (sinds 1-1-2015 alleen op Hotbird en nu gecodeerd).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...