Ga naar inhoud


Stopzetten Basic Light abonnement TVV vanaf 1 februari


Theofrans

Aanbevolen berichten

Je kan ze opbellen of mailen met de vraag om je naar Basic light te zetten. Als ik me niet vergis, is dit 12,90€ per maand. Dit hebben al enkele forumleden hier reeds gedaan met succes.

Zou je na je opzeg terug willen keren, dan heb je terug activeringskosten aan je been wat dus nutteloze kosten zijn.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Juist! Daar rekent men dus ook op dat na opzeg bij terugkeer opnieuw dure activeringskosten moeten betaald worden.

Dus ofwel definitief TVV opzeggen ofwel naar basic light overstappen. Dat zal wel inderdaad niet de bedoeling geweest zijn van hun actie. Maar nogmaals: dit zijn geen manieren om trouwe klanten na zoveel jaren te "belonen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal 39 euro bij Scarlet voor TV (huur decoder inbegrepen), internet en vaste telefonie (voor 5 euro extra onbeperkt bellen tijdens piekuren). Het gedeelte TV in dit pakket zal wel geen 15 Euro zijn.

Nee voor mij zou het gedeelte tv € 0.00 zijn.

 

Ik wacht nog steeds tot Scarlet me belt, zonder activeringskost wil ik wel toehappen, maar ik ga geen €99.00 activatiekost betalen.

 

Buiten de basiszenders krijg je bij Scarlet ook niets extra.

Maar voor diegene die enkel naar één of VTM kijken is dit wel de goedkoopste oplossing.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeringskost voor digitale TV (niet van toepassing bij huur) is € 29,95.

Ik heb dit bij de algemene verkoopsvoorwaarden gevonden: http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Algemene_verkoopsvoorwaarden_TVV_kopen.pdf?_ga=1.80521623.1686104698.1422393051

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeringskost voor digitale TV (niet van toepassing bij huur) is € 29,95.

Ik heb dit bij de algemene verkoopsvoorwaarden gevonden: http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Algemene_verkoopsvoorwaarden_TVV_kopen.pdf?_ga=1.80521623.1686104698.1422393051

 

Waar staat dat dan vermeld in de pdf. ?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal 39 euro bij Scarlet voor TV (huur decoder inbegrepen), internet en vaste telefonie (voor 5 euro extra onbeperkt bellen tijdens piekuren). Het gedeelte TV in dit pakket zal wel geen 15 Euro zijn.

Dat klopt wat je zegt !

 

Maar het ging hier om enkel tv.

Dus ik ga ervan uit iemand die enkel tv neemt ben je bij tv Vlaanderen het beste koop af is mijn gedacht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, maar zonder internetaansluiting kun je nu niet reageren op dit forum ;) Ik denk dat de meeste naast TV ook internet en telefoon hebben.

Klopt maar bij mij bijvoorbeeld wordt de internetaansluiting betaald door de werkgever van mijn vrouw. Voor TV moeten we evenwel een apart abonnement afsluiten want haar werkgever (de VZW "België") is niet zo zot dat hij ook nog eens ons televisieabonnement gaat terugbetalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...