Ga naar inhoud


Stopzetten Basic Light abonnement TVV vanaf 1 februari


Theofrans

Aanbevolen berichten

TVV mag de prijs pas op vervaldatum aanpassen, en in uw geval zal dat waarschijnlijk januari 2016 worden.

ge hebt dus 11 maand aan de oude prijs kunnen verderkijken.

Ah vandaar dus straks ook dus 1 euro extra betalen. Lucky ik net lid werd vlak voor de prijsverhoging.

Grote tripple sat schotel & Xtrend ET 8000 & Humax (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb mijn TVV abonnement opgezegd net voor de vervaldatum.Zit reeds geruime tijd bij Telenet, is iets duurder maar veer meer mogelijkheden en veeeel gebruiksvriendelijker.

Ondertussen nog nooit zoveel mails gekregen van TVV ,om terug abonnee te worden,schijnbaar staat het water bij hen tot aan de lippen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn TVV abonnement opgezegd net voor de vervaldatum.Zit reeds geruime tijd bij Telenet, is iets duurder maar veer meer mogelijkheden en veeeel gebruiksvriendelijker.

Ondertussen nog nooit zoveel mails gekregen van TVV ,om terug abonnee te worden,schijnbaar staat het water bij hen tot aan de lippen.

Dan heb je pech, na nieuwjaar gaat Telenet abonnement omhoog. Misschien toch overwegen om extra voordelig pakket bij TVV af te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer mogelijkheden bij Telenet waar alles volledig dichtgetimmerd is, komaan zeg, dat lijkt wel op hun reclame die veel belooft, tot je ontdekt dat je aan handen en voeten gebonden bent.

Als je dan leest hoeveel mensen voor de X-ste keer weer hun opnames kwijt zijn, of dat hun rommel weer niet heeft opgenomen, dan ben je beter bij M7, waar ik nog nooit een opname ben kwijtgespeeld. Soms zou je denken, dat ze hier en daar express een opname doen mislukken om hun VOD winsten op te krikken.

hier blijven we verlopig nog bij M7.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...