Ga naar inhoud


M7 sat801 alternatief?


Radio314

Aanbevolen berichten

Hoi Mijn nieuwe panasonic heeft geen sat tuner dus ik heb even een losse gekocht. Ik dacht dat de sat801 door canal digitaal geadviseerd wel goed zou zijn maar het heeft me eenhele hoop frustraties opgeleverd. Zodra ik de hdmi kabel aansluit loopt hij al min of meer vast want dan wil hij niet meer uit zonder de stekker er uit te trekken. Ook herkent hij domweg de zenders niet. Eenmaal herkende hij ze wel maar na korte tijd had hij toen op ned 1 en nog een paar van dezelfde transponder slecht signaal. Dus ik weet dat ik de juiste wardes ingevuld heb voor de lnb's maar toch geen zenders gevonden en vastlopen is het enige wat hij doet. 

 

Dus eigenlijk is mijn vraag. Wat is tegenwoordig de beste sat ontvanger voor simpel gebruik. Geen opname geen cardsharing alleen kijken HD van canal digitaal.

 

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja iemand moet ook eens naar de kerk

 

en bidden is nooit verkeerd

 

je moet wel, nu en of straks de juiste verbindingen maken / aansluiten en inrichten

koop je hem puur, moet je een alternatief image erop flashen per USB stick omdat je zo "out of the karton box" niet meteen je canalDIGITAAL kaart kunt gebruiken

- OpenPli of VTI of OpenATV of OpenVIX of Blackhole specifiek voor dat type receiver downloaden

- Op de USB stick

- in de Front USB aansluiting

- inschakelen en dus flashen

 

zie ook de tutorials over flashen (bijvoorbeel die van Jürgen bovenaan het VU+ sub forum van sta4all.com

 

ciao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...