Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen aansluiten in Spanje


Bojangles

Aanbevolen berichten

Je bent niet de enigste.Ik heb een usb harddisk van 500 gb er aangehangen en het gebeurt nog steeds.Gewoonlijk is het na het doorspoelen.Het beste is dan stoppen en terug vertrekken, dan is het gedaan totdat je weer doorspoeld.Met harddisk is het wel minder dan met usb stick.

 

 m.v.g.Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Morgen 19-06 staat de zon om 13:20:33 waar de Astra 23,5 staat.
Overmorgen 20-06 staat de zon om 13:20:48 waar de Astra 23,5 staat.

Je hebt wel een paar minuten vóór en na dit tijdstip de tijd om je schotel precies goed te zetten.
Als je ziet dat de schaduw niet over de lnb-arm gaat lopen, dan draai je een paar minuten van te voren de klembouten van de schotel iets los zodat je de schotel kunt verdraaien en draait hem op het juiste tijdstip zodat de schaduw  midden over de lnb-arm loopt.

Let op: dit werkt dus alleen maar als de betreffende lnb ook in de klem van de schotelarm staat.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan deze kwakkel bevestigen?

 

Spanje gaat ervoor zorgen dat TV Vlaanderen niet meer ontvangen kan worden, de overheid gaat zelf gemeenschappelijke kasten zetten aan de gebouwen en daar moet je dan op aansluiten mits betaling. In Malaga (vasteland) is het al zover. Dus binnenkort is het finito met TV Vlaanderen".

 

Ik kan begrijpen dat ze alle hark antennes willen bannen en alles willen bekabelen maar Sat. ontvangst voor de buitenlanders staat daar toch volledig buiten zou ik denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens onderstaande Europese tekst kunnen ze volgens mij geen schotels verbieden . 

                                                                                                                       

http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Mededeling_Europese_Commissie.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland mag je volgens bepaalde regels zonder vergunning schotels plaatsen tot 2 meter breed, zie: http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/brochures/2010/07/20/schotel-antennes.html

Het lijkt me sterk dat ze in Spanje een wet hebben die verbiedt zonder vergunning schotels te plaatsen tot 1 meter. En 1 meter (breed) is in de moeilijke gebieden net voldoende om de Astra 23,5 te ontvangen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje, zal wel een roddel zijn maar staat op een Facebook pagina hier in Tenerife. Misschien iemand uit de omgeving van Malaga die er meer van weet? Ik wil de schrijver niet direct terugfluiten zonder meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De comunidad ( VVE ) kan schotels verbieden. Meestal kan de comunidad wel verbieden om schotels buiten je balkon te hangen. Op het dak mag het meestal wel, maar ook hier weer de kabels binnen door, via b.v. ontluchtings systemen.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...