Ga naar inhoud


Discussie: De beste Enigma single tuner ontvanger?


lujo

Aanbevolen berichten

MaxDigital XP1000 en Xtrend ET4000 zijn al een tijde op de markt en het zijn prima ontvangers.

 

Inmiddels zullen er ongetwijfeld nieuwe Enigma single tuner ontvangers op de markt zijn die misschien nog beter presteren.

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wat jullie op dit moment "de beste single tuner Enigma ontvanger" vinden. Oftewel welke ontvanger zouden jullie nu kopen als je voor de keuze stond en waarom?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Dat is heel lastig te zeggen. Het is maar vanuit welk standpunt je dit wil zien. Iedere gebruiker is anders, stelt andere eisen, heeft een andere smaak qua design en weegt de positieve en negatieve van een ontvanger anders.

 

Kwaliteit, prestatie, design, stabiliteit en uitbreidingsmogelijkheden worden allemaal anders beoordeeld..

 

Voor een budget ontvanger:

 

MaxDigital XP-1000 en ET-4000 (omdat ze goedkoop zijn, prima werken en ook behoorlijk presteren en op 750 Mhz kunnen werken)

Formuler F3 vanwege het design

DM820 voor de snelheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de ET4000 en die bevalt prima. Wel met de nieuwe bootloader voor 750 mhz. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn ET4x00 werkt ook prima, maar het vraagt veel tijd en uitproberen voordat het een beetje werkt. Ik heb ook een oude Topfield 7700HSCI, daar hoef je alleen de handleiding maar te volgen. Voor Xtrend heb ik zoiets niet kunnen vinden. 

 

Wat betreft de bootloader heb ik op de Xtrend site de et4x00.zip file gevonden met een Acestream media file er in, is dat de bootloader???

 

Ik zie regelmatig op dit en andere forums van die mooie miniaturen staan. Hoe kan ik die maken (voor mijn eigen handbook)

 

Bij voorbaat dank.

 

jh995

Link naar reactie
Delen op andere sites

MaxDigital XP1000 en Xtrend ET4000 zijn al een tijde op de markt en het zijn prima ontvangers.

 

Inmiddels zullen er ongetwijfeld nieuwe Enigma single tuner ontvangers op de markt zijn die misschien nog beter presteren.

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wat jullie op dit moment "de beste single tuner Enigma ontvanger" vinden. Oftewel welke ontvanger zouden jullie nu kopen als je voor de keuze stond en waarom?

de zero

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...