Ga naar inhoud


CanalDigitaal niet op zaterdag?


nlrela
Ga naar oplossing Opgelost door Cobus R,

Aanbevolen berichten

Heb nu al 5 zaterdagen (!) last van een slecht werkende smartcard ... op een of andere manier blijft het beeld elke 10 tot 30 seconde hangen (geen sleutel update?).

 

Dit probleem heb ik tot nu toe alleen op zaterdag gehad, zou bijna denken dat dat geen toeval meer is ...

 

Kent iemand anders dit probleem? En beter nog ook een oplossing voor dit irritante probleem ?

 

 

Heb een Dreambox DM8000 met actuele PLI image and CCCam 2.3.0 (Box al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd)

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Kan dat niet beamen. Buiten heel slecht weer of andere natuurlijke extrema nooit uitval. Ook geen haperingen. Alleen dus afgelopen week met Astra3 en de SD kanalen. Dit was echter een technische storing bij M7..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je iets meer moet vertellen over je installatie.

Je hebt volgens je handtekening 5 ontvangers, zit die kaart in je ontvanger welke storing heeft?

 

Share je de kaarten intern, zal er op zaterdag toch iets afwijken van de situatie in de rest van de week.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een kaart in strafmodus.

 

Strafmodus??


Heb ik me slecht gedragen en weet Canal Digitaal daarvan?

Zou ik m'n HD pakket eventueel op een andere smartcard kunnen laten overzetten?

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

het is zo dat als je meer dan 4 (verschillende) kanalen tegelijk kijkt (dus op meerdere boxen) dan gaat de kaart in strafmodus en dat kun je alleen oplossen door middel van 1 zender kijken en minimaal een uur lang, daarna kun je weer 4 kanalen tegelijk kijken en is de modus weer opgeheven.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met meerdere tuners zou dat best wel eens het geval geweest kunnen zijn ... zal volgende keer als het probleem weer optreedt eens proberen maar een box op een CD kanaal te zetten en de anderen op niet CD kanalen of allemaal in ieder geval op hetzelfde CD kanaal ...

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met juiste instellingen, sid limiet, kan je toch vermijden, dat de kaart in strafmode gaat?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...