Ga naar inhoud


Remote Stream Converter


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Vandaag de laatste versie van OpenATV 4.2 opgewaardeerd in mijn boxen... Meteen een leuk moment om Remote Stream Convert, Moet zeggen dat dit al behoorlijk volwassen is. Gekoppeld aan de DM8000 waar tenslotte 4 tuners in. Niets meer dan de client boxen aanmelden in je netwerk. De 'root' vrijgeven op de server box. Vervolgend Remote Stream Converter geinstalleerd op alle slaapkamer ontvangers. IP van de serverbox invoeren, user en password van de server invoeren. Druk op de groene knop en hij gaat de kanalen van de serverbox kopiëren naar de client.. Vervolgens staan ze gewoon bij de reeds geïnstalleerde kanalenlijst van de client box..

post-31054-0-34716800-1425737142_thumb.jpg

post-31054-0-54157400-1425737159_thumb.jpg

post-31054-0-84557600-1425737172_thumb.jpg

post-31054-0-58653800-1425737184_thumb.jpg

post-31054-0-65562000-1425737196_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veel te gecompliceerd als je eenmaal remote fallback tuner hebt gebruikt, maar daar moet je wel pli voor hebben. ;) Je zet het ip van de server in je client en pompt met DBE de zenderlijst van de server in je client en kijken maar. :cool:

Vertel eens meer, klinkt goed!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Sjaak

Veel van mijn kennissen zitten nig steeds op OpenPli. En waarom zou ik anderen niet helpen? Geen probleem voor mij hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles wat ontwikkeld wordt bij pli vind je ook zo weer terug bij openatv en anderen

Draait xbmc(Niet xbmc addons) al op pli? Nee, ze durven het nog niet aan, openatv ligt dan toch weer ver voor op pli, ook moet er nog veel aan gesleuteld worden... ook bij openatv

De vuduo was al op de markt, diverse image bouwers hadden al een image voor deze ontvanger, behalve... pli, dat duurde weer een maand...of zo.

Vandaar dat ik toen bij openatv uitkwam, en daar nog steeds hang

 

EN verder niks tegen pli, heb het jaren gebruikt, alleen ik vind het niet meer zo stabiel als ooit tevoren

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zelf ook jaren Pli en later OpenPli gebruikt. Overigens ook met veel plezier. Later werd de boel instabiel.. Werd ook steeds erger met zelfs niet meer bootende boxen.. Mocht je niet over zeuren vonden ze... Update je toch niet zeiden ze doodleuk... Maar wel achteraf als je box al plat lag... Inmiddels geven ze nu wel een waarschuwing....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag bij het onderwerp blijven!

 

Remote stream converter!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...