Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

heeft er iemand ervaring met Sat to IP voor het in distributie brengen van verschillende sat posities voor een blok met 5 wooneenheden?

 

http://www.satip.info/

 

Is dat iets of toch nog beter met multiswitchen werken?

 

Bedankt voor jullie feedback, Peter.

 

 

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

×
×
  • Nieuwe aanmaken...