Ga naar inhoud


Telfort Tv + Internet - heb ik bij de TV een 'kastje' nodig?


Aanbevolen berichten

Jij vergeet één ding en dat is de groep gebruikers die lang kampeert zoals de overwinteraars en daar val ik dus ook onder.

Voor die gebruikers die maar 3 á 6 weken van thuis zijn klopt jouw verhaal vast wel.

Een vast telefoon of een abo met telefoon kan voor mij nooit goedkoper zijn want ik ben minimaal 6 á 8 maanden niet thuis en dan gebruik ik mijn Smartphone al dan niet met abo.

 

Dus misschien iets genuanceerder met jouw opmerkingen. ;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik bel met die vaste lijn ook nooit meer, dat was vroeger wel anders natuurlijk.     Als er een inkomende lijn binnenkomt, is het meestal of ik wil overstappen van energieleverancier of dat ik een abonnement wil op een krant...........

 

Dus ondanks dat het maar 2 euro per maand meer kost heb ik het wel, misschien toch wel goed om altijd bereikbaar te zijn, want ik zet 's avonds mijn smartphone geheel uit.

 

Uitgaand bellen doe ik altijd mobiel of via Skype.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige maand overgestapt van Telfort naar On-line,  tja, je vraagt me, hoe bevalt dat.

 

 

Toen ik jouw verhaal had gelezen was ik eigenlijk best enthousiast maar nadat ik op Internet naar de ervaringen van gebruikers Online had gezocht werd dit toch wel duidelijk een stuk minder.

Nu weet ik niet hoeveel waard deze site is maar als ik daar van de laatste maand de circa 20 reviews lees dan zijn er maar net 2 gebruikers die enigszins positief overkomen, zie http://www.ervaringen.nl/online/alles-in-1&co=65&scrll=424.

Niet echt een reclame om daar morgen mee in zee te gaan.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen,

forums daar komen enkel mensen schrijven als ze iets te klagen hebben

die tevreden zijn gaan niet eens naar een forum om te kijken naar oplossingen en of te bevestigen dat het vlekkeloos loopt

dat is hier en daar ook

 

als het over goede service gaat gaat het meetal ook om geld.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Jürgen, daar heeft Tonskidutch gelijk in, op die forums staan alleen klagende mensen, kijk, ik bekijk het zo, bij wie je ook klant wordt, of het nou ziggo/kpn/telfort/vodafone/tele2/delta/online/enzovoorts, het zijn allemaal bedrijven die maar 1 ding voor ogen hebben: geld verdienen.

 

Vroege had je nog service, tegenwoordig mag je blij zijn dat je op een mailtje binnen 10 dagen een reactie krijgt, die dan meestal luidt, kijk even op onze site naar veelgestelde vragen.

Als er een telefoonnummer bij is, dan wordt je door de computer eruit gegooid, want je klantnummer wordt niet herkend of zo.

Tegenwoordig is het zoek het maar uit, daarom moet je zelf op onderzoek uit, bijvoorbeeld via dit forum, hier worden je vragen en ervaringen van andere die daar klant zijn beantwoord.

 

Mijn online internet werkt, mijn online telefoon werkt, mijn online tv werkt, en als ik naar een andere provider gaat, werkt het ook. Kijk naar waar je het meeste waar voor je geld krijgt, voor mij is het een gunstige prijs en voor jou ook.  Heb ik een jaar lang geklooi ermee, dan stap ik weer over naar een andere, géén probleem, maar dan is het ook weer afwachten of die het beter doen.

 

Veel suc6 met je keuze, lig er niet wakker van, dat helpt niet........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...