Ga naar inhoud


Wanneer zullen de HD kanalen naar verwachting uitgefaseerd zijn?


ebhoorn
Ga naar oplossing Opgelost door ebhoorn,

Aanbevolen berichten

De eerste ontvanger moet nog uitgeleverd worden, en jij weet al te vertellen dat er geen UHD versie komt?

Dan staan er onvolledigheden op het topic nieuwe ontvangers tvv en telesat, of ik moet even langs de brillenwinkel gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@sattv4iedereen: wat ceesv probeert te duiden is dat jij (net zomin als hijzelf of eender wie hier op dit forum) geen kristallen bol hebt en weet wat M7 qua ontvangers nog gaat uitrollen.

 

Hun eerste zet is nu om interactieve ontvangers te maken, met orca. Niets houdt hen tegen om tijdens deze uitrol ook te kijken naar andere ontwikkelingen en deze eventueel in opvolgers van de nu gekende dozen te voorzien.

 

Wat het uitfaseren betreft denk ik dat het minstens hetzelfde scenario wordt als SD analoog naar SD digitaal... Reken dus nog maar enkele jaren (5 à 10).

TV's zullen tegen dan misschien wel allemaal standaard 'UHD' 'SUHD' of welke naam de fabrikanten er nog aan mogen geven zijn, maar de klantenbasis moet wel willen en kunnen blijven volgen.

Een tv van een jaar oud gooi je niet weg omdat er plots iets mooier en groter is... (lijkt me). OK, je hebt er die het net wel doen; maar elk zijn keuze.

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een familielid, die werkt bij philips, zegt dat het ongelooflijk is, welke goedwerkende tv er worden weggegooid.

En ja, misschien de bedoeling van tvv te kiezen om HD ontvangers te brengen, en als ze zien, dat hun ontvangers en hun systeem succesvol is, spreken we misschien in november 2016 over hoe goed of slecht de UHD tvv ontvangers wel zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Philips maakt geen tv's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij gaat in elk geval nog wel jaren mee.

 

Maar ik heb dan ook geen vrouw die een BMW als boodschappen auto-tje heeft ;)

Als mijn vrouw een BMW als boodschappenautootje aanschaft zal ik nog wat extra jaren, maar dan mogelijk onvrijwillig, met m'n huidige hap door moeten. :grin:

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens zal een switch zijn naar de Ka band = andere hardware. En ze zijn die satellieten  al volop aan't lanceren.

En waarom direct UHD, als ge ver genoeg zit van't scherm dan is het toch scherp, tenzij de kamer te klein is. En zijn er wel prog's in UHD?

Na ca 20 recievers weet ik dat ge moet wachten, geduld hebben.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

"Geen haast" is het antwoord op de afromende marketeers. Nu zijn er al 4k televisies die voor rond de 600 (of minder) verkocht worden - vergelijkbaar geprijsd met HD televisies.

 

In een ander draadje las ik dat na zo'n 6 jaar de Elco's op printplaten defect raken van printplaten van Chinese makelij - een mooi moment om eens verder te kijken hoe het 4k of 8k zich ontwikkelt, en ook of de OLED technologie verbetert: (betaalbaarder, hogere lichtopbrengst, tragere veroudering)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...