Ga naar inhoud


Wat nu, dm8000 verbrand?


softijs

Aanbevolen berichten


@softijs, wat houdt je tegen om toch in te gaan op het voorstel van Columbo, en het tegen een zeer zacht prijsje misschien toch nog in orde te brengen; om de DM8000 voor een iets minder zacht prijsje van de hand te doen?

 

Er is immers nog steeds vraag naar dergelijke boxen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor zo een moederboard, indien je het weer aan de gang krijgt, geldt wel garantie tot de deur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo een moederboard, indien je het weer aan de gang krijgt, geldt wel garantie tot de deur.

Dus risico op geld voor niks uitgeven is groot en brakke box doorverkopen is NIET netjes.

Hij gaat dus de afvalbak in en ik koop z.s.m. een nieuwe??????

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gisteren bij de diverse dealers geweest en een niet gemakkelijke keuze gemaakt.

Ik heb gekeken  naar de grote diversiteit aan enigma2 ontvangers waaronder de hier genoemde.

Wat mij opvalt is dat er althans voor mij vele redelijk vage merken bij zitten die als je het mij vraagt eigenlijk steeds dezelfde oorsprong hebben.

 

Om het niet te spannend te maken voor jullie de keuze is gevallen op de Gigablue Quad+ .

Waarom?  Dat is eigenlijk een heel verhaal maar even de korte details , hij voelt goed d.w.z. hij oogt goed ziet er strak uit heeft een mooi kleuren display en geeft zoals ik het zie een beter en scherper beeld dan de dm modellen en hij kost nog niet de helft dan wat een dm kost in dezelfde configuratie en is erg snel. (sorry dm gebruikers) Verder is hij in gebruik hetzelfde te behandelen als de dm modellen hij gebruikt dezelfde firmware of de firmware die hierop gebaseerd is.

Vandaag dus spelen met de nieuwe box hij draait nu op openatv ziet er gelikt uit maar aangezien mijn voorkeur bij pli ligt wil ik openrsi erin zetten deze is volgens het verhaal hier hetzelfde als openpli en anders maar weer openatv erin.

Er is mij aangeraden de diversiteit aan firmware uit te proberen om de voor mij beste eruit te kiezen misschien ga ik dat de komende tijd ook nog wel doen.

In ieder geval bedankt voor jullie medeleven en reacties.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor een mede forumgebruiker deze onder handen gehad. Inderdaad een zeer snelle ontvanger, goed uitbreidbaar. Hij had OpenRSI erop wat best vaak vastliep. Heb er OpenATV 5.1 opgezet met OSCam, zenderlijst, Picons.. Werkt inderdaad prima en voor zover bekend stabiel (heb hem niet meer gehoord). In vergelijking met een DM8000 is hij razendsnel. Beeldverschil kon ik op mijn TV niet ontdekken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem toch weggooid kan je hem mss naar softijs opsturen.Die zal je wel de evrzendkosten betalen.Is nog altijd beter dan de vuilbak (kliko)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb voor een mede forumgebruiker deze onder handen gehad. Inderdaad een zeer snelle ontvanger, goed uitbreidbaar. Hij had OpenRSI erop wat best vaak vastliep. Heb er OpenATV 5.1 opgezet met OSCam, zenderlijst, Picons.. Werkt inderdaad prima en voor zover bekend stabiel (heb hem niet meer gehoord). In vergelijking met een DM8000 is hij razendsnel. Beeldverschil kon ik op mijn TV niet ontdekken..

 

 

Dat is best raar Mimisiku, bij mij de box op openrsi4.5 gezet en de nieuwe bootloader erin gezet heb er totaal geen problemen mee.

Hij is  probleemloos in gebruik en nog niet eenmaal vastgelopen. Ben zeer tevreden over deze box.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...