Ga naar inhoud


browser laat voorgang flashen niet zien


Peter Konijn

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb er vandaag een tweede hands DM800HD PVR bij gekocht. Ik ga er vanuit dat het geen clone is,  de verkoper heeft dit bevestigd.

 

echter er staat nog bootloader 76 op en ik wil toch graag de laatste openpli er op zetten al is die nog van 2014 en wordt die niet meer geupdate. Echter hiervoor moet ik ssl84 bootloader er op zetten en ik heb dit slechts 1 keer eerder gedaan bij een clone die ik ook heb maar dat is al weer een tijd geleden. Volgens mij moet dit kunnen gewoon via de browser. Elders op dit forum heb ik al de bootloader 84 gevonden en gedownload. Als ik deze wil flashen en ik klik op "flash" dan gebeurt er niks. Ik heb al firefox internet explorer en chrome geprobeerd. Ook als ik lang wacht en de box opnieuw opstart zie ik gewoon weer bootloader 76 en start hij gewoon op met de oude software.

 

Edit .....

 

ik heb zojuist de compatibaliteitsmodus gevonden op internet explorer, en nu zie ik wel een melding, hij geeft nu aan INVALID IMAGE (OR OLD VERSION)

aangepast door Peter Konijn

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hallo,

 

ik heb er vandaag een tweede hands DM800HD PVR bij gekocht. Ik ga er vanuit dat het geen clone is,  de verkoper heeft dit bevestigd.

Terug brengen en geld terug vragen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr, ja idd ... Ik  heb hem zojuist open geschroeft, en het blijkt toch een clone te wezen .... misschien krijg ik hem nog wel aan de praat, ben momenteel bezig om hem met een nul modem kabel tussen twee boxen aan de praat te krijgen, ook ergens gelezen op internet.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En het is genoegzaam bekend, over clones wordt op dit forum niet gediscuteerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr, ja idd ... Ik  heb hem zojuist open geschroeft, en het blijkt toch een clone te wezen .... misschien krijg ik hem nog wel aan de praat, ben momenteel bezig om hem met een nul modem kabel tussen twee boxen aan de praat te krijgen, ook ergens gelezen op internet.

Niet liggen Kl*ten gewoon terug gaan naar de verkoper en erbij zeggen dat hij een Clone verkocht heeft, en jij hem duidelijk kenbaar maakt dat je daar geen genoegen mee neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ervan af waar hij die box gekocht heeft, maar meestal is de vogel gevlogen en kun je beter een panfluit kopen (kun je mooi fluiten naar je centen)

Ja dat is de risico die je loopt bij kopen van goedkope aanbiedingen.Daarom zorg dat je vooraf goed geïnformeerd bent en waar je op letten moet over de koop die je gaat doen.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...