Ga naar inhoud


DVBviewer de-crypt stream niet mbv Hadu of Acamd


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

systeem info:

OS: Windows 8.1 x64,

PCI-E card: TBS 6982 DVBS/S2 DUAL tuner

DVBViewer Pro 5.5.0.0

Recording Service: v1.32 of v1.26

Hadu: aanwezig in Plugin map en in plugin1 en plugin2 sub-mappen.

 

Probleem omschrijving:

Als ik dvbviewer gebruik in combinatie met dvbviewer Recording Service versie 1.26 functioneert het streamen prima.

maar zodra ik v1.26 verwijder en v1.32 installer vindt het de-cryptie niet meer plaats. Alles functioneert weer als ik terug keer naar v1.26.

Na elk her-installatie gebruik ik de Recording Service Wizard toe.

 

Ik heb begrepen (vanuit andere posts)  dat er een en ander veranderd  is na versie 1.26 in hoe CI handeling wordt behandelt na deze versie maar ook lees ook ik dat anderen het wel boven v1.26 functioneel hebben.

 

Met jullie hulp en ervaring wil ik eens zien welk optie/parameter ik over de hoofd zie waardoor het niet functioneert boven versie 1.26.

Ik kan je alvast vertellen dat het niet ligt in de parameter verschillen tussen v1.26  en v1.32, zie bijlage.

 

Bij voorbaat dank.

 

post-71802-0-69309200-1455826889_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom geen upgrade naar DVBViewer 5.5.2 ?

 

Voor zover ik het kan volgen, is mijn flink onder de motorkap aan het sleutelen in die programma's.

Dan is altijd het beste dat je de laatste versies gebruikt.

 

P.S.

 

Je miniatuur is wel erg klein.

Te klein om iets te zien.

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

5.5.2 versie heb ik inmiddels ook al geprobeerd. Maakt geen verschil.

Wat betreft de screenshots, zie ik wat je bedoelt. Ik had het verwacht als bijlage want als bijlage is het wel te lezen. In mijn vorig post is het een inline image geworden waardoor het niet meer te lezen is. Ik zal later kijken of het wel als bijlage kan of als link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadu en DVBViewer hebben beide een logging mogelijkheid.

Ik denk dat je daar moet kijken voor de reden waarom er geen beeld is.

 

Of het mag weet ik niet, ze zijn erg streng met externe linkjes, maar je kan die plaatjes ook op een image hoster zetten en dan de link daarna hier neerzetten.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...