Ga naar inhoud


PD1LOI full HD skin voor OpenATV


Loui (K)

Aanbevolen berichten


  • Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Loui (K)

Geplaatste afbeeldingen

Op het einde van de 2 regels van het programma zie screenshot

Dat is leeftijd categorie,dit geeft aan vanaf welke leeftijd deze uitzending geschikt is. Bij  nieuws en dergelijke zul je "Alle Leeftijden" zien staan.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een GB quad+ met openatv en de enigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_1.1b_all.ipk en tevens de lib.rar geïnstalleerd.

 

Het weer gedeelte doet het niet, maar er is ook geen epg info onder het verkleinde scherm zichtbaar bij het zenderoverzicht.

 

Zou dit moeten werken of is er teveel verschil tssen PLi en open ATV?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies wat maja laat zien.

 

Vreemd genoeg is er wel een pliskin uit de feed die het epg deel wel onder dat plaatje liet zien, maar ondertussen weet ik niet meer welke dat was.

 

Er zit ook nog een fout in de menu boventext.

Main menu, of information staat 2x over mekaar in beeld.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wordt het verwarrend:

 

Als ik een zender kijk en ik toets up of down, krijg ik dat scherm als maja laat zien. Je kunt nu door de zenders stappen.

 

Kies ik info>multiepg dan krijg ik het scherm MET de gewenste info. Je kunt nu door de epg stappen.

 

 

 

Die epg info zou dus ook bij het eerste screenshot / zenderoverzicht moeten verschijnen.

post-32111-0-41550600-1463337492.jpg

post-32111-0-44929200-1463337510.jpg

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wordt het verwarrend:

 

Als ik een zender kijk en ik toets up of down, krijg ik dat scherm als maja laat zien. Je kunt nu door de zenders stappen.

 

Kies ik info>multiepg dan krijg ik het scherm MET de gewenste info. Je kunt nu door de epg stappen.

 

 

 

Die epg info zou dus ook bij het eerste screenshot / zenderoverzicht moeten verschijnen.

Bij OpenPli werkt het allemaal wel. Installeer je Pli-HD-FullNight die doet precies het zelfde.dus denk ik dat het eerder aan OpenATV ligt.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een screenshot van de normale:

Het rare is dat beide skins de zelfde render gebruiken,en waarom de ene wel de ander niet is mij nog een raadsel. Aangezien hier OpenPli gedraaid wordt moet ik eerst OpenATV installeren en alleen wanneer de vrouw en kinderen niet thuis zijn ( :D ) om dit uit te zoeken.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

enigma2-plugin-skins-open-atv-pd1loi-full-hd-night_1.0_all.ipk Dit is dezelfde als die vooraf is geplaatst. Alleen hernoemd naar OpenATV skin om ze niet door elkaar te halen met de OpenPli skin. Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg de infopost-33346-0-67801400-1463909794_thumb.jpg niet goed ook al heb ik de instellingen correct staan.Volgens mij moet er iemand eens naar kijken die net effe iets meer kaas van heeft gegeten.

b.v.d Pd1loi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...