Ga naar inhoud


PD1LOI full HD skin voor OpenATV


Loui (K)

Aanbevolen berichten


  • Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Loui (K)

Geplaatste afbeeldingen

Louis (K), ik heb Yweather.xml verwijdert en een complete opstart gedaan. De .xml file is inderdaad weer opnieuw geinstalleerd maar krijg nog steeds de info van Kiev. Kan het probleem zijn dat ik een sh4 box heb??

http://weather.yahoo...evoland/almere-727151/ under Type in your hometown and then changed the number at the end of the link.

That number you need to use. Your location.

 

# YWeather Converter
# Copyright © 2boom 2013-16 (29.03.2016)
# v.1.5-r3
 
from Components.Converter.Converter import Converter
from Components.Element import cached
from Components.Console import Console as iConsole
from Tools.Directories import fileExists
from Poll import Poll
import time
import os
 
# 924938 - Kiev
# 2122265 - Moscow
weather_city = '727151'  <<<<<<<< Dit moet je veranderen in je eigen plaats code.
time_update = 20
time_update_ms = 3000
#time_update_ms = 30000

post-33346-0-76818400-1460359477_thumb.png

 

Suc6

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de ipk ook geinstalleerd voor mijn vuduo2 in openatv 5.3, kreeg na opstart kiev te zien, ik heb daarna de code veranderd naar mijn eigen regio, na herstart krijg ik in skin alles N/A te zien.

In de tmp map de file ook verwijderd, weer herstart, blijft hetzelfde.

Als laatste Kiev code weer terug gezet en die word weer gepakt.

Mijn code is 12852501, als die even iemand wil testen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de ipk ook geinstalleerd voor mijn vuduo2 in openatv 5.3, kreeg na opstart kiev te zien, ik heb daarna de code veranderd naar mijn eigen regio, na herstart krijg ik in skin alles N/A te zien.

In de tmp map de file ook verwijderd, weer herstart, blijft hetzelfde.

Als laatste Kiev code weer terug gezet en die word weer gepakt.

Mijn code is 12852501, als die even iemand wil testen

Die code klopt niet, de code heeft maar 6 cijfers.Wat is je plaatnaam dan stuur ik jou de code.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig bij opstarten nu geen weermelding overal NA bij temp. windr.enz. Ik denk ik start opnieuw op tot mijn verbazing staat er nu dat het 19 graden is. Op de meter achter mijn huis 13.5 graden ik denk er is iets fout bij Yahoo. Heeft iemand ook iets dergelijks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen update, info van gisteravond staat hier nog in beeld. ik heb al een melding gedaan richting Yweather 2Boom. Het lijkt erop dat er ergens een storing is. veel plaatsen zijn ook niet te vinden nu op de site.

Dus maar even afwachten.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die code klopt niet, de code heeft maar 6 cijfers.Wat is je plaatnaam dan stuur ik jou de code.

locatie is Maarheeze, bestaat wel, want krijg bij yahoo gewoon alles te zien, heb eindhoven ook geprobeerd, zelfs dat pakt ie niet, vandaar ik het raar vond dat ik kiev terug zette dat alles gewoon werkte

En voor yahoo het veranderd heeft, werkte alles gewoon op mijn locatie

Ik kodi werkt het ook gewoon met de yahoo weer addon op mijn locatie

Heb de code nu uit de addondata in kodi  gepakt van de yahoo plugin, en die is heel anders, 731464, en ook die doet het niet.

 

Maar zoals je al zei, we wachten af

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

locatie is Maarheeze, bestaat wel, want krijg bij yahoo gewoon alles te zien, heb eindhoven ook geprobeerd, zelfs dat pakt ie niet, vandaar ik het raar vond dat ik kiev terug zette dat alles gewoon werkte

En voor yahoo het veranderd heeft, werkte alles gewoon op mijn locatie

Ik kodi werkt het ook gewoon met de yahoo weer addon op mijn locatie

Heb de code nu uit de addondata in kodi  gepakt van de yahoo plugin, en die is heel anders, 731464, en ook die doet het niet.

 

Maar zoals je al zei, we wachten af

Ja ook hier wordt het weer info niet geupdate, ik heb al een bericht achter gelaten bij 2boom maker van dit alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...