Ga naar inhoud


Hoe zet je de voorspelbaarheid van woorden van de Samsung Galaxy Xcover 3 uit?


Ga naar oplossing Opgelost door henkvd1,

Aanbevolen berichten

Ik probeer iemand te helpen die een "Samsung Galaxy Xcover 3 heeft, maar waar hij het voorspellen van de woorden uit wilt hebben, ik heb met smartphones nog niet zoveel ervaring, maar het lijkt mij het zelfde als een eenvoudige mobiele telefoon dat het uit te zetten moet zijn, of heb ik dat mis?

 

Is het mogelijk een algemene instelling die bij vrijwel alle Samsung smartphones is uit en aan te zetten is, of is het per Samsung smartphone anders?

 

Is het het zelfde bij elke Samsung smartphone, hoe werkt dat dan?

 

Indien het niet het zelfde bij elke Samsung smartphone is, hoe werkt het bij dit type?

 

Je zou er iemand gigantisch mee uit de stress halen, want die heeft de neiging de betreffende telefoon te laten vliegen zonder vliegles gegeven te hebben, dus graag goede raad.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De telefoon van ilseonline die vliegt al, we hebben nog niks gehoord of al gelukt is

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De telefoon van ilseonline die vliegt al, we hebben nog niks gehoord of al gelukt is

 

 

Oeps, ik was het even door alle drukte vergeten, mijn excuus.

 

Nu gauw iemand op de hoogte brengen, ik heb nog niet vernomen dat het toestel gevlogen heeft. ;)

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de link doorverzonden en het probleem is opgelost, dank allen voor de hulp.

 

Waar ik bij het doorsturen geen rekening mee gehouden heb is dat bestanden zonder in te loggen niet toegankelijk zijn, maar het eerste antwoord bleek al voldoende.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vanavond de mededeling binnen dat het fijn is dat de voorspelling via Watsapp uit staat, maar bij het surfen werkt het dan ook niet meer, of is dat misschien apart in te stellen zodat het daar wel aan staat?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...