klodi Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Hallo, Kan iemand mij helpen met het instellen van VLC Player op mijn DM 7020HD. Ik gebruik openATV 5.3. Ik heb geen idee hoe het moet. Met vriendelijke groeten.
jeevanhoof Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 hoi, waarvoor ga je VLC gebruiken? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
klodi Geplaatst: 20 juni 2016 Auteur Geplaatst: 20 juni 2016 Films die ik op mijn pc heb streamen naar dm
jeevanhoof Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Kan je niet omgekeerd werken. De schijf van je pc mounten met je box en dan gewoon de ingebouwde mediaplayer gebruiken. Ofwel kopieer ik de films op de HD van de box en kijk zo of ik speel ze af van een NAS en dit gaat prima zonder VLC. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
klodi Geplaatst: 25 juni 2016 Auteur Geplaatst: 25 juni 2016 Films staan nu op hdd van DM. Welke Speler (is de beste ) gebruik je dan om 1080p af te spelen?
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 (aangepast) de mediaplayer van OpenATV zelf, kan media bestanden gewoon afspelen. als er speciale codecs gebruikt worden kun je ook de Enhanced Movie Center dus EMC plugin erop zetten. overigens kopieren naar de DM is niet nodig je kunt direkt via het netwerk afspelen als er een mount aangemaakt is geworden naar de pC 26 juni 2016 aangepast door Tonskidutch Monna Lisa Ivan Graziani
jeevanhoof Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Films staan nu op hdd van DM. Welke Speler (is de beste ) gebruik je dan om 1080p af te spelen? Gewoon op de PVR toets drukken en de film selecteren. Als er een PC of NAS is gemount dan moet je ook op de PVR toets drukken. Vervolgens de gele toets en dan krijg je al de mounts te zien. PS : Alle bestanden kan de box wel niet afspelen, maar toch veel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 betreffende de p.s. van jeevanhoof, bevestig ik dat maar eerlijk want dat is inderdaad waar dat ligt aan de herkomst en de correctheid van mediabestanden converteren naar een ander formaat doorsnee lukt het nochthans Monna Lisa Ivan Graziani
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen