Jump to content

Mut@nt HD51 Transcoding instellen

Go to solution Solved by LINKEY,

Recommended Posts

Posted (edited)

Op de zaak hadden we een HD2400 als demo staan. Deze is verkocht en hebben we vervangen door een HD51. Mooi apparaat maar voorheen maakten we gebruik van transcoding en dat werkte heel goed.

Dit apparaat lijkt geen transcoding te ondersteunen. Is er een manier om dit toch werkend te krijgen? Desnoods software matig?

Edited by wiz
onderwerp aangepast
  • Solution
Posted (edited)

Op de zaak hadden we een HD2400 als demo staan. Deze is verkocht en hebben we vervangen door een HD51. Mooi apparaat maar voorheen maakten we gebruik van transcoding en dat werkte heel goed.

Dit apparaat lijkt geen transcoding te ondersteunen. Is er een manier om dit toch werkend te krijgen? Desnoods software matig?

Momenteel is het transcode en PiP gedeelte nog niet geactiveerd. Hieraan wordt nog flink geknutseld door Broadcom en de ontwikkelaars.

Als je 4K (2160p) gebruikt dan zijn er twee video decoders in gebruik. Als je 1080p of lager instelt dan heb je een extra video decoder over wat je zou kunnen gebruiken voor transcode of PiP. De videodecoder/encoder een andere functie geven is nog niet stabiel genoeg voor gebruikers.

Momenteel is het nog niet bekend als de nieuwe functies ook daadwerkelijk komen. Verwachting is goed maar dit zal dan pas in 2017 zijn.

Edited by LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Posted

4K gebruiken we niet, ik ben nieuw in de OpenPLi wereld maar niet in de Linux wereld. Ik ben beheerder, ik beheer vele Linux Servers.

Iets compileren van source code is niet nieuw voor me.

Is er ergens een Alpha of Beta versie te krijgen? Ik zou dit graag willen testen.