Ga naar inhoud


mutant51-recovery_emmc.image


Altobelli

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren op de open HDF 6.5 en open ATV 6.4 site de images van 24-04-2020 tegengekomen

voor de Mutant HD 51 usb toepassing en nu ook recovery_emmc, allebei zip bestanden.

Ik gebruik voor de HD51 altijd de usb, heeft iemand ook ervaring met de recovery_emmc_zip.

Ben dat voor de HD51 nog niet tegegekomen, wel voor de HD60.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Altobelli zei:

Ik ben gisteren op de open HDF 6.5 en open ATV 6.4 site de images van 24-04-2020 tegengekomen

voor de Mutant HD 51 usb toepassing en nu ook recovery_emmc, allebei zip bestanden.

Ik gebruik voor de HD51 altijd de usb, heeft iemand ook ervaring met de recovery_emmc_zip.

Ben dat voor de HD51 nog niet tegegekomen, wel voor de HD60.

Ik heb de laatste update erop staan van 24-04 van de image open ATV.

Wat kan ik met het recovery_emmc zip bestand van 24-04 (herstel van de image)?

Hoe kan ik deze toepassen in mijn HD51?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij nu ook opvalt, dat ik bij open ATV(slot 1), (open HDF en open VIX, welke in in multiboot heb staan, slot 2 en 3), ik geen image in slot 4 meer kan

plaatsen in multiboot, na de updates. Bij de 3 images kon ik via flash online een local optie gebruiken, als ik een usb met een image multiboot had geplaatst om deze te

flashen in het desbetreffende slot, zie ik de optie local  er niet meer in zitten, ik zie de image welke ik local wil flashen er niet meer in staan via usb.

Heeft iemand hier ook problemen mee, anders ga ik wel weer opnieuw een oudere image flashen om de diverse multiboot images in mij box te plaatsen.

Ik hoor het anders wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...