Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik vraag me af of het via software te veranderen valt.

 

Met OpenPLi zie je als je de tuner afzet netjes de datum en tijd in het lcd'tje, met o.a. OpenATV zie je dit niet. Nu vraag ik mij af of je dit dus kunt editen. Ik zou bv ook wanneer ik iets afspeel wat ik heb opgenomen daarvan de uren maar ook de minuten en seconden willen zien op de display. Ik denk niet dat het thema afhankelijk is, want alle thema's die ik heb geprobeerd geven hetzelfde effect op de display

T90, Mutant HD 51

Posted (edited)

Hangt af welke firmware je gebruikt

bij openvix en openatv heb ik aanpassingen aan de lcdskin gemaakt

de skin staat in /usr/share/enigma2/display/EIGENSKINNAAM/

als jou lcd resolutie 800x480 is kunnen we skins uitwisselen

 

Edited by luisteraar
Posted

Ik gebruik OpenPLi daar staat geen mapje 'display' in ...

 

Ik weet ook niet of de lcd die hier in zit een resolutie 800x480 ondersteund...... 

Ik heb een Mutant HD51

T90, Mutant HD 51

Posted

nou ik zie die er ook niet tussen:

image.png.e195f5b947c4c09cd7393510658558dd.png

 

wel skin_default.xml die zit ik nu uit te pluizen...... ik geloof echter dat ik niet echt iets kan veranderen...

T90, Mutant HD 51

Posted

Jammer dat ik je niet verder kan helpen je zou verwachten dat openpli voor iedere box het zelfde ingedeeld is

 

zoek een xml waar in staat

<screen name="InfoBarSummary" position="fill">

 

Dit is het standaard lcd scherm als je tv kijkt

 

Posted (edited)

Ohh ik zie het jou mutant heeft helemaal geen lcd grafisch scherm maar een text

scherm ,logisch dat die lcd config file er niet in zit.

de Topic was een beetje misleidend

 

LCD layout aanpassen

 

 

Edited by luisteraar
Posted (edited)

Dank je wel hoor.... ik schreef wel later dat ik een hd51 had.. volgens mij heeft geen enkele mutant een grafisch scherm

3 uur geleden zei luisteraar:

zoek een xml waar in staat

<screen name="InfoBarSummary" position="fill">

is dat nog steeds zinvol om te doen?

 

added: heb inmiddels een andere nickname, ander getalletje :P

Edited by Loek6000
Posted
5 minuten geleden zei Loek6000:

s dat nog steeds zinvol om te doen?

nee jammer genoeg niet. 

 

je kan wel bij de enigma en skin instellingen kijken of de text in het scherm aanpasbaar is. 

 

Posted

Ja klopt, moet ik nog voor kijken, maar denk niet dat het gaat lukken..... ergens zit dat verstopt via een xml bestandje, maar waar......

 

evengoed bedankt voor het meedenken :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...