Ga naar inhoud


Android is later beschikbaar,


tokkio

Aanbevolen berichten

De mutant 60k zou een zeer snelle sat ontvanger zijn ,met Multiboot-functie met E2 Linux OS & Android,alleen staat er dan bij"Android is later beschikbaar"wat bedoelen ze met later, is dat 5 jaar ,of nooit?

Dus is dat verkopers praat,want zo een mutant 60 4K  met Android is nergens te vinden,en stel dat ik mij zo een aanschaf , hoe kunnen ze dan die Android er vanop afstand inzetten?

 

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Software updates via internet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De box is inmiddels ruim 2,5 jaar op de markt. Een Android gaat daarvoor echt niet meer komen! Dat is gewoon als verkoopargument gebruikt! Mutant is allang bezig met de navolger en wellicht al de navolger van de navolger. Voor de Maxytec MultiBox is er een paar maand terug een Androïd versie gekomen. Deze werkt niet op de HD60 (hangt in bootlus)...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fyptouwtje.....

 

In oktober heb ik een allang die HD60 verpatst :)

Test zo iedere keer een ander ontvangertje uit.... Androïd zou leuk zijn om te testen, maar is voor mij buiten een keer testen niet belangrijk.... Persoonlijk vind ik 2 jaar na uitlevering wel veeeeeeels te lang... Ik zou het bijna misleiding willen noemen. In andere fora wordt de HD60 ook aangemeld als hybride box terwijl daar ook al lang wordt gezeurd....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja AndroidTV image zou afgelopen December komen. Helaas door Trump met zijn blame China voor alles mogen delen van Android (Android=Google=Amerikaans) momenteel niet gebruiken geworden en een licentie kan al helemaal vergeten.

Er wordt gewerkt aan een Android image met TV funkties maar dit zal naar verwachting uiterst in oktober klaar zijn.

 

Je mag vinden wat je wil maar soms heb je tegenslagen in ontwikkeling zoals Trump.

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet die 'houten kop' daar iets mee van doen heeft... Voor andere boxen is het er wél gekomen. Denk dat Mutant zélf dat Androïd niet bijster belangrijk vindt of zelfs gewoon heeft afgedaan....

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, voor de prijs kan men het bijna niet laten, maar de info dat android er later zou opkomen vind ik een brug te ver,ik wacht nog wat af, en anders zoek ik een andere optie waar die android er wel inzit.

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook weer niet té veel verwachten van een Androïd op een STB. De ruimte qua RAM beperkt en ondanks een flinke CPU kun je niet teveel installeren. Je moet een externe opslag/opname locatie creëren om een beetje te kunnen werken. Persoonlijk denk ik dat mensen op Androïd aan het spinzen zijn vanwege de mogelijkheden van Kodi (en de illegale aspecten daarvan). En wat te denken van het gebruik? Keyboard en muis weer uit de kast?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...