Ga naar inhoud


Afstandsbediening m7 mz101hd


Tumke

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een vraag de afstandsbediening werkt niet goed met mijn Samsung led tv met rode toets en ok en code 7 ingesteld.nu zou ik hem willen herstellen naar de originele functies maar dat staat niet beschreven.

Iemand een idee om hem te herstellen de box heb ik al gereset maar dat helpt niet.

Bedankt alvast voor het meedenken.Gr Tumke

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Johan45 voor de codes die had ik al gevonden maar ik kan nergens een code of manier vinden om de afstandsbediening van de m7 mz101 te resetten naar de originele instelling zoals hij was dit moet je op een of andere manier weer kunnen herstellen.

Ik denk dat het ook weer te maken heeft met dit onbekende merk Koan wanneer kiezen ze bij CD niet voor een goed merk.

Mooi op de verpakking vermelden interactief met uitzending gemist en dan verschijnt er de melding niet beschikbaar en dit noemen ze gecertificeerde ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tumke,

 

De afstandsbediening gaat verder waar hij gebleven is in de database als je hem instelt.

Je kunt dus de gewone "simpleset" functie gebruiken en weer knop 7 inhouden totdat je TV uitvalt. Dan stuurt hij namelijk nummer 2 in de database, wil het niet 100% werken doe je het nog een keer en pakt hij #3 in de database.

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...