Ga naar inhoud


Wie helpt (leek) met waardebepaling?


Romeo-Charlie

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Bij mijn oude buurvrouw stond deze puntgave schotelantenne op zolder. Hij is maar een jaartje gebruikt, misschien wel 2. Hij komt weer bij haar overbuurvrouw vandaan die er geen bergplaats voor had. Ik mag hem verkopen tegen een redelijke prijs of anders gaat deze mooie antenne als schroot weg. Ik hoor jullie al gruwelen bij het idee. Mijn vraag is wat is een redelijke prijs. Jullie zijn de aangewezen personen om mij hierin van advies te voorzien. Ik hoor graag jullie reactie. 

Ik woon in Zeeland, vlakbij Middelburg. Daar is de schotel eventueel af te halen.

post-105289-0-62511200-1483195133_thumb.jpg

post-105289-0-33392900-1483195134_thumb.jpg

post-105289-0-83247600-1483195134_thumb.jpg

post-105289-0-44249800-1483195135_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zie op de foto 2 deukjes en een vervorming bij een van de bevestigingsschroeven, de waarde van de schotel is € 1,50/kg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost zo veel als potentiële koper voor het geven kan item. Dit is aardig Fibo (Delta ster alleen de naam van een Verkoopmanager) 120cm antenne. Ik persoonlijk zie niet in grote problemen vanwege de deuken op de hoofdspiegel. Ik zou zeggen, deze antenne kan kosten rond de 100 EURO (ik zou klaar zijn om het te kopen voor zo'n prijs als ik zou gaan om het te kopen). Voor wie wil bouwen zijn eigen Gregoriaanse antenne, zou de enige SUB, feedarm en feedhorn voor prijs van 50 EURO goede prijs. Ik denk dat de belangrijkste waarde van deze antenne legt in de SUB-, feedarm- en feedhorn, zoals deze kunnen worden gekoppeld aan een andere offset antenne, bijvoorbeeld kanaal Master 1, 2m of 1, 8m.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...