Ga naar inhoud

DM 8000 stuk?

schalke
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren pli 4 geflasht. Liep allemaal vlekkeloos tot het moment ik een zender activeerde. Daarna stilstaand beeld en de box starte opnieuw op. Ik kreeg alleen het beginscherm nog maar te zien en verder kwam de box niet. Aan/uit zetten helpt niet en opnieuwen flashen ook niet. Ik zie niets meer in het led schermpje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

vanwaar ben je ergens ?

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-11.1.20210808 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x DB800 prv  2x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Image installeren gaat niet meer. Hij start niet meer op. Ik zie alleen de powerknop oplichten. Heb inmiddels harddisk en dvd speler losgekoppelt, maar ook dit helpt niet... ik denk dat ik hem moet begraven.

Heb je al een seriele flash met DreamUp geprobeerd?

Als de bootloader beschadigd is, helpt dat meestal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door mati
      Gratis af te halen in Lelystad.

2 x DM8000 waarvan 1 met extra sat tuners + harddisk en 1 met extra dvb-t tuners.

Gr
      Marcel
    • Door duitsland
      Mijn Dreambox 920UHD blijft bij het opstarten staan in rescue mode. Ik ga er vanuit dat hij terug moet naar de dealer, maar heeft iemand nog een alternatief?
      Ik heb al verschillende andere images geprobeerd te flashen, en ook al online een rescue image geprobeerd te flashen.
      Helaas blijft hij terug komen in rescue mode bij het opstarten.
    • Door Phoenixx
      Dreambox werkende krijgen met t2 mi streams Yamai 55 Oost
      Vandaag heb ik een dvb-s2x si2166d tunerblikje aangeschaft om multistreams te kunnen belijken op Yamai 55 oost.

Vanavond heb ik de tuner overgezet, maar met scannen krijg ik steeds een sid 0320 zendernaam i.p.v de streams
      die ik met de Octagen Sf8008 wel kan ontvangen.

Het is bekend dat er een software programma astra-sm is voor multistream, maar dat is gemaakt voor Astra 12188
      Mhz om de russiche zenders te kunnen zien. Volgens mij geld dat alleen voor Astra en niet voor Yamai 55 oost..

De dual dvb-s2x tuner zou volgens Dream multimedia, met de t2 - mis streams horen te werken..
      Wie heeft er tips om de streams op Dreambox 920 Hd aan de praat te krijgen op de dreambox en zo ja met wek Image ?

• Door duitsland
      Ik zoek een Dreambox 7080HD. Origineel, en netjes qua uiterlijk.
      Als iemand er nog een heeft liggen, en niet meer gebruikt, graag een pm.

• Door Daan
      Heb hier een paar smargo's  wil er 1 bijzetten maar deze wil niet  werken op deze poort
      USB04 krijg ik niet werkend  geeft een error ook als ik de werkende smargo vewissel is er een max aan poorten voor USB ?

[reader] label                         = Reader 6 protocol                      = smargo device                        = /dev/ttyUSB04      
    • Door Nanya1996
      Aangeboden:
      Dreambox 520 HD voor de kabel.
      Met afstandsbediening en adapter.

Foto's volgen nog.
      Richtprijs 50 euro
    • Door michaelangelo
      Voorheen maakte ik gebruik van FTPOnTheGo Pro, een betaalde app, maar werkte goed. Ik kom ermee nog altijd in mijn dm 8000, maar helaas niet met mijn dm 920. Waar het aan ligt weet ik niet. Maar goed. Zijn er nog andere ftp apps die erg goed werken icm een linux box. 
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.