Ga naar inhoud


Voetbalwedstrijd AZ Alkmaar op 30 April zien


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Hallo satters.

 

Gisteren kreeg ik een berichtje van mijn dochter uit Duitsland of ze ook Fox Sport NL kon zien?

Nu is het zo dat haar vriend een absolute voetbal fanaat is en die wil dolgraag de finale wedstrijd

AZ Alkmaar zien. Vraag me niet waar het om gaat bij die wedstrijd....geen idee.

Hij weet wel dat het op Fox Sport NL wordt uitgezonden.

Voordat ik naar Dubai vertrok heb ik nog een schotel op het dak gezet bij ze en die staat op Astra 19,2 oost gericht. Ze kijken alleen naar de Duitse zenders.

Hun ontvanger is een Vu+ Uno en in de TV zit een stick voor xxxxx-Prime en daar kunnen ze ook Netflix mee zien.

Wie weet hoe ik mijn schoonzoon daar mee kan helpen? Wordt het eventueel ook nog op een andere zender uitgezonden die ze kunnen ontvangen?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fox Sport NL zit alleen op Astra 3 (23.5E).

Als je dochter alleen Astra 1 (19.2) kan ontvangen, hoef ik je verder niets meer te vertellen :-)

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft de bekerfinale.

 

Best wel een kans aanwezig dat deze wedstrijd ook door een Duitse Betaal-TV zender wordt uitgezonden op 19 graden Oost.

Is nu nog niet bekend.

 

Kijk t.z.t. is op:

 

http://liveonsat.com/los.soc_e_netherlands_ALL.php 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft de bekerfinale.

 

Best wel een kans aanwezig dat deze wedstrijd ook door een Duitse Betaal-TV zender wordt uitgezonden op 19 graden Oost.

Is nu nog niet bekend.

 

Kijk t.z.t. is op:

 

http://liveonsat.com/los.soc_e_netherlands_ALL.php 

Helaas heeft Sky Duitsland geen rechten voor de beker. Bekerfinale is te zien op één van de SBS groep zenders of FOX Sports. Ik ben bang dat er ook geen ander land geïnteresseerd is in de rechten daarvoor...

 

Mits niet te diep in Duitsland kan je de enkele LNB nog altijd voor een dubbele vervangen met de 19.2 kop in de klem. Ergens een smartcard lenen (of huren) en hij kan de wedstrijd zien.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De halve finale was gewoon te zien op SBS6 of Veronica, dus ik denk de finale ook wel. Maar dat is op 23,5E en niet op 19,2E. En inderdaad, met kaart.

Maar daarnaast was er een gratis live-stream op nu.nl, die zal er op 30-4 ook wel weer zijn.

 

Even een voorspelling? 2-1 voor Vitesse.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, ik ga dat gelijk doorgeven.

Is wel te hopen dat het dan ook in Duitsland werkt.

Als je gelovig bent zou ik gaan bidden, maar ik vermoed dat er geoblokking op zit.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

De halve finale was gewoon te zien op SBS6 of Veronica, dus ik denk de finale ook wel. Maar dat is op 23,5E en niet op 19,2E. En inderdaad, met kaart.

Maar daarnaast was er een gratis live-stream op nu.nl, die zal er op 30-4 ook wel weer zijn.

 

Even een voorspelling? 2-1 voor Vitesse.

 

2-2

verlenging 2-2

strafschoppen 5-4 voor az

 

:)

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...