Ga naar inhoud


ervaringen met Selfsat Snipe 2?


dvbs

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Mijn ervaring met de Snipe was dat ik het grootste geluk ervaren mocht dat ik hem 2e hands kwijt raakte.

bijna 5 minuten zoeken.

Haha, beeld, haha, klank, Astra3? Neen, Astra1. Terwijl op de unit staat dat ik Astra3 vroeg, led geeft ook aan dat hij op Astra 3 staat. Niet dus, ik zie Astra 1 programma's.

Herstarten van zoeken naar Astra 3.

Gaat weer naar Astra 1.AFBLIJVEN.

Blijkt softwarefout te zijn.

Krijg nieuwe stuureenheid.

 

Na 6 weken, krijg ik nieuwe Snipe.

NOOIT uitgepakt heb ik hem op een verkoopsite gezet,

Wanneer ik de ruis weghaal blijft bovenstaand verhaal over.

 

Het is bekend, dat bij oudere software er nog oude transponders in kunnen staan welke zowel op astra 1 als 3 voorkomen.

De schotel zal dan stoppen bij de gevonden transponder, maar op de verkeerde satelliet.

Een software update is dan de aangewezen weg, we hebben dit probleem hier meerdere malen voorbij zien komen bij verschillende merken schotels.

 

De verbeterde schotel is nooit uit de doos gekomen, we zullen dus nooit weten of het probleem de verkeerde software versie of een slecht ontwerp was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor jullie replies. Toch is er gekozen voor de Snipe2. Zal over een tijdje eens polsen wat de ervaringen zijn.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ter info: Weliswaar maar 1 keer in werking gezien, maar toch dit:

 

Was met volledig vrij zicht in buurt van Brussel. Binnen de minuut beeld op Astra 3. Andere sat kiezen leek ook goed te gaan. (A1 en A2)

 

Lijkt dus (voorlopig?) ok.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor jou dat het zo blijft.

Indien je kan, haal hem telkens je gaat rijden van je dak af, en plaats hem binnen in je camper of sleurhut. Ik ondervond dat hij (Snipe 1) niet vriendjes was met rijden, ook al lag die netjes op zijn rustpositie.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha, ok

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De dealer?

 

Ik van mijn kant, betwijfel het, Maar alles is mogelijke he.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...