Ga naar inhoud


XP1000 start niet door


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Beste,

 

De Max digital XP1000 van mijn vader start ineens niet meer door. Bootlogo XP1000 verschijnt maar verder gaat deze niet.

Bootloader al opnieuw proberen te flashen en ook openpli en VIX. Image lijkt geflashed te worden maar blijft na update op dit logo hangen.

Box is buiten garantie, iemand nog ideeën om  deze box terug werkende te krijgen? 

USB stick is goed, deze heb ik altijd gebruikt voor alle boxen en hij leest de stick wel.

 

mvg Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites


en welke bootloader heb je genomen

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde meegemaakt.. Net buiten garantie..

 

Eerste optie: originele OpenPli 3.0 laden die bij de box ooit geleverd werd.. Start hij dan door.... Mazzel!

Blijft hij dan ook hangen in de boot dan kun je hem weggooien (security board overleden)

Optie 2: OpenATV 4.2 inladen en kijken of hij doorstart....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde meegemaakt.. Net buiten garantie..

 

Eerste optie: originele OpenPli 3.0 laden die bij de box ooit geleverd werd.. Start hij dan door.... Mazzel!

Blijft hij dan ook hangen in de boot dan kun je hem weggooien (security board overleden)

Optie 2: OpenATV 4.2 inladen en kijken of hij doorstart....

 (security board overleden)

en waar zit die in deze ontvanger ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

De Max digital XP1000 van mijn vader start ineens niet meer door. Bootlogo XP1000 verschijnt maar verder gaat deze niet.

Bootloader al opnieuw proberen te flashen en ook openpli en VIX. Image lijkt geflashed te worden maar blijft na update op dit logo hangen.

Box is buiten garantie, iemand nog ideeën om  deze box terug werkende te krijgen? 

USB stick is goed, deze heb ik altijd gebruikt voor alle boxen en hij leest de stick wel.

 

mvg Bart

Als je in de buurt woont wil ik je wel helpen. De mijne wil soms ook niet opstarten maar snel uit en aan zetten via de schakelaar op de achterkant lijkt te helpen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden,

Zowel de 600 als de 750mhz bootloader geprobeerd die hier op het forum staan.

Opentatv heeft niet geholpen, openpli 3 kan ik niet meer vinden.

Snel aan en uitzetten ook paar keer geprobeerd maar vermoed idd dat het over en uit gaan zijn.

Bedankt Mojo maar woon in België dus dat is niet echt in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

belgie zeg je ...waar ergens 

en wat kan je nog zien op je tv als hij niet verder doorstart 

kan je nog wat met de ab doen ..??

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...