Ga naar inhoud


Tijdschrift met frequenties


de mon

Aanbevolen berichten

Hoi de mon,

 

Ik ga je andere info geven, maar ik wil je wel eerst waarschuwen dat sommige lijsten niet actueel zijn, dus spring niet meteen een gat in de lucht.

 

Je gaat naar 3Sat op de 19,2 oost.

 

Je zet teletekst aan.

 

Ga naar 715, hier zie je het overzicht.

 

Op 718 zit sat. nieuws (wel geduldig zijn, want 718 heeft momenteel 30 sub pagina's)

 

Op 719 zit Astra 19,2E ongecodeerde progr. 11GHz, momenteel 12 sub pagina's

 

Op 720 zit Astra 19,2E ongecodeerde prog. 12GHz, momenteel 26 sub pagina's

 

Op 721 zit Astra 19,2E deze heet gewoon "Astra frequenzen", hier wordt ook aangegeven welke gecodeerd zijn momenteel 16 sub pagina's

 

Op 722 zit Astra 19,2E "HD TV" hier staat niet bij welke gecodeerd zijn, momenteel 20 sub pagina's

 

Op 723 zit Hotbird TV freq., momenteel 36 sub pagina's

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé wat leuk!

Nu hebben alle posts van dit topic een groene achtergrond. :)

 

?Sinds je een beste antwoord gekozen hebt?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste antwoord verwijderd. Eerst had ik de TP van sat 3 verwijderd .Een search gedaan met netwerk aan . => sat 3 speelt , maar is wel via andere TP . Daarom die van bvn tv verwijderd en een scan gedaan met netwerk aan => geen bvn tv meer ,voegt geen TP's bij.

Mss doet een blind scan dat wel ?

-PS :Netwerk aan is als  je  een TP aanvinkt , dan scant hij je aangevinkte TP maar ook de andere TP's. Netwerk uit is enkel je aangevinkte TP dan !

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...