Ga naar inhoud


dm900 UHD OpenATV en OSCAM op Ziggo DVB-C


casterma

Aanbevolen berichten

Mensen, met hulp van dit en enkele andere fora is het gelukt OSCAM op mijn Dreambox dm900 UHD, OpenATV image aan de gang te brengen i.s.m. Ziggo DVB-C aansluiting. Nu zou ik graag de configuratie bestanden eens laten nalopen door jullie, de experts, want ik vermoed dat daar hier en daar 'teveel' instaat, maar meen ook dat het plaatsen van die bestanden hier niet gewenst is. Wat te doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zou je configuratie hier niet geplaatst mogen worden?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, met hulp van dit en enkele andere fora is het gelukt OSCAM op mijn Dreambox dm900 UHD, OpenATV image aan de gang te brengen i.s.m. Ziggo DVB-C aansluiting. Nu zou ik graag de configuratie bestanden eens laten nalopen door jullie, de experts, want ik vermoed dat daar hier en daar 'teveel' instaat, maar meen ook dat het plaatsen van die bestanden hier niet gewenst is. Wat te doen?

 

Er staan in deze sectie genoeg configuratiebestanden dus kijk die eerst eens even door. Als er in die van jou geen illegale info over WAN-sharing in staat, dan is publicatie geen probleem.

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de volledige directory boom, incl. de binary.

 

Overigens meldt oscam zich als een vuultimo exemplaar, terwijl hij vrolijk op een dm90 uhd draait.

 

Ik hoop op tips om mogelijk de configs nog wat uit te dunnen. Op computers geldt: hoe eenvoudiger

hoe beter!

 

groeten, Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...