Ga naar inhoud


Oplossing gezocht voor internet op camping


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Wij staan sinds kort op een camping waar een wifi netwerk is,echter is deze niet zo sterk dat je altijd goed

ontvangst hebt.

Nu heb ik ondertussen al een Alfa pro camp set gekocht en met deze set heb ik beter ontvangst,maar toch is de wifi van de camping zo zwak door het aantal gebruikers dat het meestal toch niet werkt.

Nu zie ik wel veel proximus hotspots er tussen staan,en nu vraag ik mij of er ergens mensen of diensten bestaan die hun abo delen.Tegen betaling uiteraard.

 

Of misschien hebben jullie andere voorstellen of ideeën?

 

 

Een andere optie is om proximus te nemen,maar voor die 5 maanden vind ik dit nogal kostelijk,daar je het niet kunt bevriezen

 

 

 

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Is er 4g dekking op die camping? dan gewoon een datakaartje in een LTE modem.

Je kan ook je mobiele telefoon op standje tethering zetten.

 

Dat camping WiFi zal alleen nog maar langzamer worden in de toekomst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds heb ik een fon spot in spanje gekocht, en kan alle proximus fon spots gebruiken, als hij dit bedoeld. Ik betaal niks extra en ik heb nog geen 40€ betaald destijds.

Als je fon spot bedoeld, kan je ook per maand toegang kopen, met diverse betaalmiddelen.

Hopelijk valt dit niet onder de reclame regels, maar orange heeft een flybox, die lte geeft, en voor 15€/maand heb je 15 Gb.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk valt dit niet onder de reclame regels, maar orange heeft een flybox, die lte geeft, en voor 15€/maand heb je 15 Gb.

 

 

Ik heb zo'n flybox in mijn vakantiehuisje aan de Vlaamse kust en die geeft wel degelijk 4G.

 

De snelheid die ik haal ligt dubbel zo hoog als ik voor een paar jaar haalde met (toen nog) Belgacom en dat terwijl we vaak met drie toestellen tegelijk online zijn.

 

Kan ik alleen maar aanraden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n flybox in mijn vakantiehuisje aan de Vlaamse kust en die geeft wel degelijk 4G.

 

De snelheid die ik haal ligt dubbel zo hoog als ik voor een paar jaar haalde met (toen nog) Belgacom en dat terwijl we vaak met drie toestellen tegelijk online zijn.

 

Kan ik alleen maar aanraden :)

Beste,

 

Werkt dit alleen met een sim kaart van Orange of ook met andere aanbieders?

 

 

Gr Joeri

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Werkt dit alleen met een sim kaart van Orange of ook met andere aanbieders?

 

 

Gr Joeri

 

 

Ik vermoed enkel met de sim van Orange, maar als je zeker wil zijn, kun je de vraag eens stellen op het forum van userbase.be in het onderdeel Orange. Daar zal iemand wellicht wel het antwoord weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een simkaart zonder simlock hebt met daarop ook een data abo kan je die in een telefoon plaatsen, maar in principe ook in elk LTE modem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij proximus en een moderne gsm gewoon internet delen instellen en je gsm functioneert als wifi point.Doe ik regelmatig en zeker nu de roaming is verdwenen en ik 15 GB download heb.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk ook bij Telenet, maar dan moet je wel je dataverbruik een beetje in de gaten houden.

Kijk dan even goed naar hun vervelende fup.

Je mag je gsm niet als homespot zetten bij hun abonnementen.

Of ze dat kunnen controleren en ook doen, is een ?

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Contractvoorwaarden-onbeperkt-bellen.pdf

 

Zie helemaal onderaan.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...