Ga naar inhoud


Samsung LE32A756R1FXXC moederbord


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, ik heb een vraag over het moederbord van de Samsung LE32A756R1XXC deze tv geeft een rode streep in het begin en de hoofdtelefoon geeft maar 1 kanaal weer, in de voeding heb ik de bolle condensator vervangen.

Mijn vraag is dat op mijn moederbord staat BN41-00974D en op ***geen-reclame*** vind ik deze wel maar dan staat er een ander beeldformaat 40 tot 47 in plaats van 32" kan ik deze gewoon gebruiken?

kan ik me gewoon vasthouden aan het typenummer van dat moederbord.

 

Alvast bedankt

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou je eens een duidelijke foto kunnen plaatsen van het bord (voor+achter)? Dat nummer kan namelijk van alles betekenen :)

- ODROID-XU4 Server (TVHeadend v4.2.x (daily stable build), 4x Technisat SkyStar USB HD, Debian Jessie).

- FRITZ!Box (freetz) (OSCam v1.20-unstable latest met Argolis TripleReader+ voor uitgifte aan ODROID).

- Raspberry Pi 2B Client achter LCD TV (LibreElec v8.x, Kodi 17.x), iDevices (TvhClient App).

-- Triax 64cm, CanalDigitaal Quad Triple LNB, kabellengte 45m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een moederbord besteld waarop de code BN 41-00974D staat die andere code heb ik niet tv staat niet bij mijn dus ik wacht even af of dat bord goed is voor deze tv.

 

in ieder geval bedankt ik kom er later op terug

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de tv weer open gemaakt ik heb gezocht op het moederbord naar het BN94 nummer wat ik heb gevonden is een sticker geplakt op de tuner met barcode en er stond ook BN94-02255A op ik weet niet of dat het nummer van het moederbord is misschien weet joe-joe het graag hoor ik hierover.

Ik heb een BN94-2238A besteld.

Een vriendelijke groet.

aangepast door teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb het moederbord BN94-2238A geplaatst werkt goed alleen de stand-by led blijft knipperen geluid hoofdtelefoon is ook goed nu werken beide kanalen

rode verticale streep is er nog maar verdwijnt na 40 seconden ik denk aan een elco in de voeding, hebben jullie misschien een idee en heeft iemand een servicedoc voor deze tv?

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...