Ga naar inhoud


Samsung BN44-00622B power supply


Ventura

Aanbevolen berichten


  • Moderator
4 uren geleden, Ventura zei:

Het is een bruggelijkrichter onderdeel. Ik weet op de + en - aansluiting direct kortsluiting. Kunt het schema posten op het forum? 

Afhankelijk van hoe je de meetpennen houdt, zal je inderdaad in een richting een kortsluiting meten.

Wanneer je de meetpennen omdraait is de verbinding hoog ohmig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, apkay zei:

bij deze.

 

Topper!

1 uur geleden, ceesv zei:

Afhankelijk van hoe je de meetpennen houdt, zal je inderdaad in een richting een kortsluiting meten.

Wanneer je de meetpennen omdraait is de verbinding hoog ohmig.

 

Klopt. Helaas meet ik direct kortsluiting, ook als de meet pennen omgedraaid zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, 4 losse diodes of een nieuwe brug, en je kan verder zoeken, of er nog meer kapot is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meet zeker ook Q802.

Deze kan ook in kortsluiting liggen.

Als er herstelkits bestaan voor deze voeding gok ik op deze transistor.

Waarschijnlijk gaat hij dan stuk omdat er andere componenten verlopen zijn of slecht berekend zijn.

 

Mvv

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...