Jump to content
Sign in to follow this  
boarder

reparatie Kyoritsu 4102

Recommended Posts

Mijn aardingsmeter kyoritsu 4102 meet foutief. Iemand een schema van een dergelijk meettoestel.

Of een procedure om deze te herstellen.

Het is een analoog apparaat met vrij veel elektronica . Wordt weinig gebruikt - maar toch nuttig.

2020-07-02 17.28.44.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By trust
      Bij dit app. is in de voeding IC 5799 uiteen gespat wss door sluiting in een eco
      wie weet welke opdruk dat ic heeft ?
    • By Happy2000
      IK heb hier een HKTS200SUB staan die niks meer doet, het is de sub die vol zit met witte kit.
      Heb de elco's secondaire vervangen en de diodes lijken goed.
      Iemand ervaring met reparatie van deze sub?

• By atema
      Hallo ik heb hier een LG tv type is 42pj250, deze valt uit je hoort dan een relais klikken en dan gaat de tv weer aan, heeft iemand een idee wat dit kan zijn. mvg a
    • By iemand
      Hallo,

van deze TV is het beeld wat minder en doet rood aan.
      Is wel iets bij te stellen maar niet optimaal.

Graag tips.
    • By Sven76225
      Hallo Sat 4 alle forumleden,

Ik spreek geen Nederlands. Vandaar mijn bijdrage in het Engels. Dit staat in de bijlage.
      Ik heb een kapotte Samsung UE48H8090SVXZG van mijn werkplek. Het paneel is een Samsung-paneel met de aanduiding CY-VH048DSLV1H.
      De LED gebogen tv heeft geen beeld. Alle spanningen zijn aanwezig op de voeding. Als de voedingseenheid is losgekoppeld van het moederbord, gaat de achtergrondverlichting branden. Alleen LED 1 en LED 2 lichten op op het TCON-bord. LED 3 is niet geactiveerd. Ik heb de spanningen 12 V, 3,3 V, 1,8 V, 1,5 V en 1,2 V op het bord gemeten. Ik heb dit toegevoegd aan de foto in de bijlage. Ik heb waarschijnlijk een probleem met de DC DC IC. Het zou een IC moeten zijn genaamd 81222 en 81223. Er staat ook een AP04GA op het bord. Ik wil de IC's meten omdat ik niet zeker weet of ik een probleem heb met de externe bedrading. Heeft iemand een idee of zelfs toegang tot zulke zeldzame circuitdocumenten?
      Ik ben erg dankbaar voor alle hulp. Dank u zeer.

Doei,
      Sven

Hello sat 4 all forum members,

I have a broken Samsung UE48H8090SVXZG of my work place. The panel is a Samsung panel with the designation CY-VH048DSLV1H.

The LED curved TV has no picture. All voltages are present on the power supply. If the power supply unit is disconnected from the mainboard, the backlight lights up. Only LED 1 and LED 2 light up on the TCON board. LED 3 is not activated. I measured the voltages 12 V, 3.3 V, 1.8 V, 1.5 V and 1.2 V on the board. I have added this to the picture in the attachment. I probably have a problem with the DC DC IC. It should be an IC called 81222 and 81223
      . There is also an AP04GA on the board. I would like to measure the ICs because I am not sure if I have a problem with the external wiring. Does anyone have an idea or even access to such rare circuit documents?

I am very grateful for any help. Thank you very much.

Bye,
      Sven

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy