Ga naar inhoud


TK Dreambox 8000 HD, 3 DVB-s tuners, 1 x dvb-c, 1tb hd


jepe

Aanbevolen berichten

Te koop voor 225 euro.

Een dreambox 8000, originele. 4 Tuners. 3 Dvb-s2 tuners 1 dvb c tuner, kabel enfin een zeer complete sat ontvanger. En nog steeds de beste dreambox ooit. 1 Tb harddisk ingebouwd voor opname en opslag van honderden programma´s. Met gemak kun je 4 opnamen maken en naar een 5e kijken. Tevens extra externe smartcardreader (smargo van max digital) via usb, zodat je naast de 2 ingebouwde cardreaders dus dan totaal 3 cardreaders hebt. Evt kan ik nog wel een of 2 cams erbij leveren. Tevens 8 gb flashdrive, waarop je bv time shift kunt laten uitvoeren zonder dat de harde schijf moet draaien. Ook nog ingebouwde dvd speler. Ab ook als nieuw want logitech harmony gebruikt. Met dvi-hdmi kabel. Bij bieden vraagprijs kan lever ik gratis een visiosat schotel mee, met meerdere sat posties (zonder lnb´s) Maar indien met schotel wel afhalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zeg nog niets toe, maar wil wat meer info, hoe groot is zo'n Visiosat, hoe oud is de DB8000 en waar op te halen? Alvast bedankt voor je reactie.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, sorry voor late reactie. Ja  de 8000 is er nog. Hij is al een aantal jaartjes oud natuurlijk maar hij werkt nog steeds perfect. Deze ontvanger was built to last. Zo worden ze vrees ik niet meer gebouwd. De Visiosat schotel die ik er bij geef is 80 cm.

Dreambox kan verstuurd, schotel wordt lastiger. Alles is op te halen in Leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...