Ga naar inhoud


Wetek Play (1 of 2) met OSCAM


nminten

Aanbevolen berichten


Hallo Beeheap,

 

Jij draait OpenELEC op de Wetek play 1 box. Maar kan je hier ook kan je ook hiermee TV kijken via de satelliet? Ik dacht dat je alleen met OpenELEC KODI kon draaien op de Wetek. Of kan je beide doen (KODI en TV kijken)? Werkt dit stabiel TV kijken met OpenELEC en OSCAM? Is dit een Enigma2 met OpenELEC op de Wetek.Wat is het verschil tussen LibreELEC en OpenElec.

 

Je hebt nu de Play2. Zit hier (software matig) grote verschillen in de play 1 en 2? Ik wil er eentje kopen, blijf twijfelen tussen de play 1 en 2. Zie dat de Play 2 met Android 6 werkt, terwijl de play 1 nog met versie 4 werkt. Daarbij heeft de play 1 4 Gb geugen en de processor  is minder snel tov de play 2.

Bedankt Muppet voor de uitleg. Werkt OSTool met alle Android boxen? Dus ook met bv Amiko A4?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.i. is de Wetek Play in eerste instantie een media box en geen echte TV-box. Het werkt met de TV-headend plugin maar is anders dan met enigma2. Ik kreeg het vorig jaar uitgeprobeerd maar het lukte niet om alle 4 de satellieten goed te laten werken. Er bestaat trouwens ook een plugin waarmee je de tuner in de (in mijn geval) Vu+ gebruik kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei muppet:

Als ik zo lees kun je het beste een enigma 2 ontvanger voor de tv aanschaffen maar deze draait niet goed kodi mocht je dit willen gebruiken. 

 

Ik weet niet alle merken/modellen die Kodi kunnen draaien maar van het merk Vu+ ondersteunen Kodi de SoloSe, Solo2, Duo2 en alle 4K-modellen.

 

https://youtu.be/LyQgRU-aBzE

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een tijdje Amiko A4 aan het testen. Die werkt dan wel dan niet met OSCAM. TV met SATwerkt heel goed. Vaak zap ik even terug of eentje hoger. Hierna spring ik weer terug op mijn kanaal. Vaak is het voor een tijdje opgelost met OSCAM.

 

Zo heb ik ook de Mecool KIII Pro getest. Die werkt overwegens wel goed met OSCAM (ingebakken). Ik test deze Android kastjes. Echter gaat dit niet op tegen mijn robuste VU+ Solo2. Dit is de Merceds onder de Enigma ontvangers momenteel. Werkt altijd en heeft een oud betrouwbaar image nog op staan van vorig jaar.

 

Vraag me af of de Wetek Play (1 of 2) wel goed werkt met OSCAM.Immers kan je dit ook met OpenELEC(Libreelec) draaien. In feite ook Enigma2. Draait hier (SAT)TV wel goed mee?

 

En nee, ik vind VU+ Solo2 niet geschikt voor KODI. Volgens mij ook te weinig geheugen in de ontvanger voor KODI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...