Ga naar inhoud


BBC Four HD uit FastScan lijst TV-VL ??


Marc-Sim

Aanbevolen berichten

Sedert gisteren avond geen BBC Four (= nr 803) meer op mijn Sony tv (zoekt elke 24h automatisch naar wijzigingen) - Met een M7 ontvanger had ik die zender wél tot dat ik de zenderlijst vernieuwde en sedertdien  was die ook daar verdwenen - Kan hier iemand dit nagaan aub ?

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nogmaals de zender lijst overlopen - BBC Four teruggevonden - Nu op nr 807 (TV-VL) - waarom verplaatst is ????

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marc-Sim:

Sedert gisteren avond geen BBC Four (= nr 803) meer op mijn Sony tv (zoekt elke 24h automatisch naar wijzigingen) - Met een M7 ontvanger had ik die zender wél tot dat ik de zenderlijst vernieuwde en sedertdien  was die ook daar verdwenen - Kan hier iemand dit nagaan aub ?

BBC Four zendt enkels'avonds uit, terwijl CBBC in de daguren uitzendt op hetzelfde kanaal.

In je zenderlijst staat er misschien CBBC/BBC Four vermeldt waardoor er verwarring ontstaat.

1018113720Satfeeds-DX.jpg

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...