Ga naar inhoud

Sab titan ii zenderslijst nieuwe

Sat-tv-toy
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zoek een nieuwe zenderslijst voor mijn sab titan ii. Ik had een update gedaan en channel 5 vrij is niet meer vrij en ook andere, staat een betaalteken voor. Heel apart, want het zijn vrije zenders. Ik zou ook graag Sony movies willen ontvangen, allemaal op Astra 28,2. Ik heb ook Hotbird en Nederlandse zenders. 

We kijken graag truemovies en die doet het gelukkig nog! Dus daar ben ik blij om. Maar goed de andere wil ik ook graag terug! 

Met een update krijg ik dat iets vol iets, dus hij laadt het niet compleet. Wie kan mij helpen aan een nieuwe zenderslijst voor mijn sab titan ii

alvast bedankt 

aangepast door Sat-tv-toy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan kijken of de TP ok is , dwz de freq erbij staat en symbolrate etc ok is. Normaal zit er fastscan op . Oftewel die zenders eerst verwijderen ,hij ververst ze anders niet.

Bij Kingofsat kan je data vinden.

Die zenders verhuizen regelmatig , mijn erkende tvv scant soms zodat alles er is en evtl er wat bij.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door de vrije fries
      hoi,

TurkmenÄlem MonacoSat - 52,0° Oost:

10803 HOR 27500:
      Goed en exclusief nieuws: Persiana Classic Network van zaterdag 11 augustus

Net zoals Persiana Nostalgia alleen muziek uitzendt uit de herinneringen uit de jaren 60, 70, 80 en ongeveer 50,
      zendt het Persian Persia Classic Network Iraanse en niet-Iraanse kunstwerken (films en feuilletons) met de goede herinneringen van die tijd uit.

Dit netwerk vervangt vanaf zaterdag 11 augustus het Sports 4-netwerk in SD-kwaliteit (Varzesh TV Farsi 4)

Türksat 3A/4A - 42,0° Oost:

Vanaf 10 augustus 2020 kan Kanal 7 Europe-uitzending in HD worden bekeken met dekking van Türksat West, frequentie: 12.685 Mhz, polarisatie: verticaal, symbool: 30.000 waarden. De uitzending van Channel 7 Europe SD eindigt op 23 augustus 2020.
    • Door -verwijderd-
      Af en toe kom ik tijdens het zappen zenders tegen die normaal gecodeerd zijn, maar soms "tijdelijk" open zijn.
      Om het overzichtelijker te maken, kan je het in dit topic melden.

Thor 5/6/7 - Intelsat 10-02
      [0.8°W] 12418 V 28000, FEC:7/8, DVB-S / QPSK
      - Crime + Investigation Europe
      - History Europe

Bulgariasat
      [1.9°E] 12188 H 30000, FEC:2/3, DVB-S2 / 8PSK
      - Viasat Explore HD (coderingsvlag staat aan, maar zender is open)

• Door de vrije fries
      hoi.

coderingsnieuws e.d.:

Astra 2E/F/G - 28,2 Oost:

Wednesday 1st

Animal Planet HD  closes permanently. SD channel and catch up remain in place
      News18  closes permanently

HGTV+1 vanaf 1 juli fta op 11.344 h 27.500

Wednesday 1st

HGTV+1 (UK 258/ROI 262) becomes FTA

bron: Chloe-W22, sky Community Manager
    • Door Mimisiku
      Bezig geweest met de afregeling/test van een 60cm Triax op EutelSat 9E. Meteen de JoyneScan plugin even getest. Werkt prima.
      Bij deze de lijst van 28-juni-2020 voor Joyne NL. Gewoon uitpakken en via DreamBoxEdit in de box 'schieten' of middels import toevoegen aan een bestaande settingslijst.
      Veel plezier ermee.

Joyne.rar
    • Door Satbakker
      Dat dus..... nou was TVE2 van de Spaanse televisie nog één van de weinige (volgens mij de enige) zender die nog in sd uitzond maar sinds vandaag kan ik hem helemaal niet meer terug vinden. Is er iemand die iets meer hiervan weet?
    • Door Satje07
      Zo en dit is de laatste voorlopig, suc6 Ed
      12_06_20_Enig2_Mtr_02-Set met Ziggo.rar
    • Door Crazy Sat
      CHANNEL
        Name: "VVC Test Transmission"    Provider: "SES/ATEME"
      TRANSPONDER
        11973, V, 31000  DVB-S2  8PSK FEC 9/10
        28.2°E (0282 - Eutelsat 28A   Astra 1N,2A,2B)
        Signal: 80%    Quality: 98%
      VIDEO
      IDs
        NetwordID: 2   TransponderID: 2014   ServiceID: 7249
      PIDs
        Video: 0 Audio: 258  -  ```  (AAC-ADTS)
        PCR: 257  PMT: 256 Teletext: 0
      DATE/TIME
        10/06/2020 16:46:27   (GMT +1)

http://www.sat-charts.eu/artykul,5350,Testujemy-odbior-kanalu-w-VVC-z-satelity-foto.html

PS.: Screenshot komt van een collega feedhunter

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.