Ga naar inhoud


Huawai p8 lite wifi problemen op bbox, wie nog?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Na een update verleden week ondervind ik met mijn smartphone wifi problemen.

Die zijn miniem, maar anderen kunnen sinds die update geen wifi verbinding maken met een bbox (2,3).

Er komt op toegang ontzegd.

Wie heeft dit nog, en eventueel een oplossing?

Heeft het nut Huawei te contacteren?

Alvast bedankt voor de tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is een roll out(update) bezig bij proximus (straat per straat) bij problemen met Wi-Fi ga naar instelling wifi op je smartphone en druk op verbinding vergeten daarna op zoeken en meld je terug aan

grts.

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Op een modem van telenet hetzelfde probleem, en na een hardware en software reset hetzelfde probleem.

mijn smartphone (huawai P8 lite) werkt perfect op deze bbox.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...